Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 29. června 2011

DRÁTOVÁNÍ

Moc obdivuji úžasné drátované koše, košíčky, mísy a misky, věšáčky, podložky a různé další výtvory u jedné velice šikovné blogerky Haničky. No, nebyla bych to asi já, abych si tuto techniku nezkusila.  Včera večer jsem vytvořila svůj první drátovaný košíček nebo misku, jak kdo chce. Není sice nic moc ale vznikl pod mýma rukama a určitě není poslední. Tato technika se mi moc líbí a slibuju, že další výrobky už budou lepší a lepší. 

2 komentáře:

  1. Jitu, jsi šikulka, že ses do toho pustila, je to fuška, viď? Haničce jsem říkala, že k ní budu někdy muset na výzvědy, protože to její drátění je tak dokonalé...
    Krásný den! M

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marianko, fuška to tedy je!!!! Hlavně ten začátek byl s obtížemi, pak už to docela šlo ale vím, že ještě musím hodně makat, abych dosáhla Haniččiných kvalit, pokud tedy vůbec .... Nicméně je to velice příjemná činnost. Krásný den. J

    OdpovědětVymazat