Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 19. června 2011

PROUTĚNÝ KUFR

Nedávno jsem se zmínila před babičkou, že sháním proutěný kufr, do kterého bych mohla uložit svoje deky a polštářky  a ejhle, ona zrovna jeden nepotřebný doma měla, a tak jsem se stala jeho hrdou majitelkou.  Přicestoval ke mně zaprášený, tak jak už to u starých věcí bývá. Vyčistila jsem ho a vysprchovala a po usušení  zaujal čestné místo v obývacím pokoji. Uložila jsem do něj nejen 3 deky ale i nějaké teploučké vlněné ponožky,  z ovčí vlny, kterou jsem si sama vyprala i upředla.

3 komentáře:

  1. Hrdě vkládám první komentář :))
    Jituško, krásný kufr, a těším se na všechny další příspěvky, co tu budou, určitě to bude milé počtení.
    Krásnou neděli!
    Mariana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně takový také sháním,bohužel já už nemám babičku,tak vám jen tiše závidím a čekám až se nějaký objeví na aukru a nebude stát majlant:-(Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Jitka, si nielen šikovná, ale i kreatívna...totiž, nie je umenie si zakúpiť dáke pekné vecičky napr. GG a iné vychytávky/tým nehovorím, že sa mi nepáčia /....ale zo starých vecí pretvoriť niečo nové, vlastné materiály, vlastné nápady....máš môj obdiv
    Eva

    OdpovědětVymazat