Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 26. června 2011

FRENCH GENERAL

Velice se mi zalíbily látečky French General, tak jsem se porozhlédla po americkém eBay a vybrala jsem si a koupila několik 1/2 yardových kousků. Z nákupu jsem byla nadšená, protože jsem zrovna narazila na slevu a prodejce mi nakonec ještě slevil za okamžitou platbu. Cena byla víc jak výborná, ovšem to rozčarování, které nastalo po doručení balíčku. O dopočtu DPH jsem pochopitelně věděla ale netušila jsem, že to bude tolik -  DPH a poplatek za  celního deklaranta byl víc jak polovina ceny látky :)
Rural Jardin
 Pom Pom de Paris

8 komentářů:

  1. Jitu, i tak...jsou tak nádherné, že to za to stálo! Těším se, co ušiješ!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, díky a i když se poněkud prodražily, tak jsem ráda, že je mám. Hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, myslim, ze bych zaplatila cokoliv za tyto latky, vypadaji nadherne. Taky se tesim na zpracovanou podobu. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, však já jsem moc ráda, že se mi ty látečky podařilo ukořistit, protože se mi moc líbí. Ještě nevím, co z nich bude, protože zatím se jimi jen kochám ale až bude, tak se určitě pochlubím. Krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jitko, látky jsou nádherné, už se těším, co z nich vytvoříš.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle látky jsou bombastické,máte skvělý vkus:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj. Látky kolekce French General lze zakoupit tady http://www.eshop-rychle.cz/belletfabrics/0/0/3/42/9/0/?hledatjak=2&slovo=french%20general. Je tam i další spousta nádherných látech zahraničních designerů. Osobně jsem tomu úplně propadla, stejně jako časopisu Marina, díky kterému se zrodil celý obchod. Přeji příjemné prohlížení.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leelo, já o Belletce vím už dlouho a už jsem si u ní nakoupila další látečky French general, do kterých jsem se zamilovala ale z těch co mám, tam měla stejně jen jednu ... a Marinu kupuji od loňska.

    OdpovědětVymazat