Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 3. července 2011

DRÁTOVANÉ SRDCE

Po dopoledním čalounění jsem ještě chvíli potrápila drát nebo on mě???? Zatoužila jsem po srdíčkovém věšáčku, tak jsem si ho umotala. Snad mi bude prominuta jeho nedokonalost ale já z něj mám rados a hned jsem si na něj pověsila babiččinu vyšívanou zástěru.



5 komentářů:

  1. Krásné, kéž bych takové uměla udělat i já. :-) Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, když budeš mít strpení, tak ti takové udělám. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, Ty řádíš :). Srdce je moc hezké, povedlo se Ti. Hezkou neděli! M

    OdpovědětVymazat
  4. jj, to je tím, že nemám doma děti a můžu si dělat co chci :)Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jitko, srdíčko je moc hezké. Pohodovou neděli.
    Jana

    OdpovědětVymazat