Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 27. července 2011

HORTENZIE

Nedávno jsem měla narozeniny a  moje tchýně,  se mě ptala co bych chtěla koupit. Prý ať jí dám několik typů, aby mi koupila něco, co se mi bude opravdu líbit.  Co by mě tak asi mohlo napadnout, že ..... bílý smalt,  staré vyšívané povlečení nebo dečka, bílá hortenzie apod. Chudák babička sháněla a sháněla ale bohužel se nepovedlo, až dnes, kdy jsme se vypravili do Kauflandu pro další várku nektarinek, které se u nás konzumují  ve velkém množství a už, bohužel došly.  Při minulém nákupu jsem si dovezla domů další levandulku  na záhonek a dnes mé oko padlo na krásnou běloučkou hortenzii, takže jak jinak to mohlo dopadnout  ..... wow, už je moje.

12 komentářů:

  1. Jak by si jí tam mohla nechat :o) Naprosto chápu, je nádherná! Jednu takovou jsem kdysi dostala a pořád ji mám na zahradě.
    Hezky si jí užij, Jituško! Pěkné odpoledne!
    Helena

    PS: málem bych zapomněla - dodatečně všechno nej!

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, je moc hezká, tak ať se jí u tebe daří a dělá ti radost dlouhá léta. A také všechno nejlepší k narozeninám.:-)Pa pa Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitko, je krásná, jsem do hortenzií taky zamilovaná. Mám je v nádobách i v zahradě. Všechno nejlepší k narozeninám.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, tak to se ani nedivím, projít okolo hortenzie a nedonést si tu krásu domů, byla by velká škoda.
    Hezký den
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, je uchvatna, hortenzie taky miluji a tech nikdy neni dost, takze naprosto rozumim. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Holky zlaté, díky Vám!!!! Přeji Vám krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za milý komentář:)¨Hortenzie je nádherná!
    Krásné léto
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, to je krasavice!!!! Tu tam nechat, to by byl hřích. Je překrásná.

    pa pa pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata, díky. Hezký večer. J

    OdpovědětVymazat
  10. JITUŠKO, ZDRAVÍM.
    MOC VELKÁ KRÁSA. HORTENZIE JSOU MÉ OBLÍBENÉ.
    KYTIČKY VŽDY ZLEPŠÍ NÁLADIČKU. DOBŘE JSI UDĚLALA, ŽE JSI JI DONESLA DOMŮ.
    DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU A TĚŠÍM SE NA DALŠÍ.
    MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ SRPNOVÝ MĚSÍC.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Jitu,
    u tebe jí bude líp. Je krásná !! Pa Lenka

    OdpovědětVymazat