Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 12. července 2011

HRAČKY PODLE APOLLINE

Někdy vloni jsem v časopise SELVEDGE objevila hračky od  Apolline, a protože se mně i  mým holkám zalíbily, tak jsem hned sedla a udělala jsem střih  na kočičku a zajíce a pustila se do šití  - jen jsem na rozdíl od originálu musela udělat "ruce". Starší dcerka dostala kočičku a mladší, pětiletá,  zajíčka a hned ho začala tahat všude s sebou, protože hračky, které ušiju já jsou pochopitelně ty nejmilejší :)). Jednou jsme zajocha měly s sebou v našem milém obchůdku u Kamilky a té se tak moc líbil, že si vyjednala ušití  takového mazlíka ale  raději prý tedy kočičku, takže vznikla druhá čičina, která se stala společnicí další malé slečně.

3 komentáře:

  1. Jú, čičinky :), to by si i naše děti pohrály, musím jim taky něco ušít :).
    Hezký den, Jituš! M

    OdpovědětVymazat
  2. JITUŠ, HRAČKY SE TI VELICE POVEDLY.
    JÁ TADY TY ŠITÉ VĚCIČKY MÁM MOC RÁDA.
    PŘEJI PĚKNÉ HRANÍ A HEZKÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, hračky jsou to moc krásné a roztomilé. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat