Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 6. července 2011

KRAJKOVÁNÍ



Od mala jsem milovala babiččiny sněhobílé cíchy - některé byly vyšívané, jiné zase s krajkovými vsadkami. Nikdy se nesmělo spát na té zdobné straně polštáře, to aby se výšivka či krajka neničila, taková byla moje babička hospodyně.   No a tak jsem dospěla k tomu, že jsem se pustila do háčkování podobných krajek, které mě od dětství provázely na každém kroku ať už u babičky nebo v domácnosti mé maminky.

9 komentářů:

  1. ahoj Jitu,
    hmmm, vsadka je opravdu luxusní. Musela ti dát hodně práce, viď ?
    Krásný vzor, který se neokouká a vždy se bude líbit.
    Pohodový sváteční den Ti přeju. Ahojky Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. JITUŠ, NÁDHERA HÁČKOVANÁ.
    OPRAVDU MOC POVEDENÉ.
    JÁ SE PUSTILA DO VYŠÍVÁNÍ. CO JINÉHO DĚLAT V UPRŠENÉM POČASÍ.
    SNAD VÍKEND BUDE SLUNÍČKOVÝ.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, překrásné háčkování, mám moc ráda tyhle vzory v čistém stylu.
    Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, nádherné krajky, jsi šikulka. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, Bohdanko, Marianko a Jani moc děkuji a přeji Vám krásný sváteční den. J

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, vidím tu na tvém blogu tolik krásných věcí a nápadů! Čalounění, drátkování, šití...je něco, nač nemáš talent? ;-)
    Krásný, útulný domov...
    Tleská a hezký den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, co dodat, je to nadhera. Jednou, za hodne dlouhou dobu, az se naucim hackovat, tak to taky zkusim. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Kraječky jsou dokonalé,jste šikulka!Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne, jemné....čistý štýl
    Eva

    OdpovědětVymazat