Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 14. července 2011

LÍSTEČKOVÉ PODLOŽKY PODLE JARUŠKY

Dnes, jako každé jiné ráno, jsem "musela" :)) navštívit všechny moje oblíbené blogy, a tak se stalo, že jsem zavítala i na krásné stránečky JARUŠKY. Její lístečkové podložky mě natolik okouzlily, že jsem tentokrát neodolala a hned jsem si musela jednu takovou udělat - doufám, že mi promine :). Jenže jsem neměla zrovna žádnou bavlněnou přízi, která by mi vyhovovala, a tak jsem si řekla, že abych nekopírovala úplně, tak použiji své ručně předené klubíčko v přírodní barvě, které následně lehce zaplstím. Posuďte samy, jak to dopadlo.
 

..... před zaplstěním


...... po zaplstění

10 komentářů:

  1. Jituš, týjo, to je úžasný nápad, podložka vypadá naprosto dokonale! Perfektní!
    Přeju hezké odpoledne :). M

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitko, dopadlo to výborně, lístek se ti moc povedl. Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Marianko, Jani - moc Vám holky děkuju a i Vám přeji krásné odpoledne :) J

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško,
    pár dnů jsem nenahlédla a tady je tolik krásného tvoření. Lístek je super a ještě k tomu z vlastní příze, no....to je báječné. Moc chválím drátování, košík je luxusní kousek. Ten bych brala hned. A závěs z Aukra je špičkový, něžný. Moc krásně háčkuješ i šiješ, kočičky jsou prímové. Jituško, veliká pochvala!!!

    pa pa krásné léto. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, tolik chvály si snad ani nezasloužím ale těší mě to a moc děkuji. I Tobě krásné léto. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, no teda, takove krasne pleteni a jeste z vlasti prize. Poklona, to je opravdova krasa. To zaplsteni listecku moc slusi. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera,já mám i popísek bohužel v cizím jazyce,můžu vás poprosit o český..díky Michaela byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Káťo, díky!!! Krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Míšo, jakýsi návod jsem se pokusila zplodit do mailíku ale nevím jestli je to dost srozumitelné, protože sama jsem to pletla jen tak podle obrázku. Krásný večer. J

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den,Jituš,musím pochválit lístečky,mohla bych Vás poprosit o návod na mailík lenik.dolejsova@seznam.cz.Děkuji a krásné tvoření

    OdpovědětVymazat