Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 8. července 2011

PROSTĚRADLO Z AUKRA


Jak už jsem psala, mám moc ráda staré textilie a obzvlášť, jak jinak, ty bílé vyšívané.  A protože jich mám stále nedostatek :), tak si sem tam "zaaukřím" :):) a výsledkem toho je i toto krásné vyšívané prostěradlo, které jsem kupovala s jasným záměrem, že jej využiju na závěs na knihovnu, která nejen, že se mi už nijak nelíbí ale není ani  uzavírací.  Prostěradlo jsem tedy jen o kus zkrátila a na horním díle jsem udělala tunýlek na tyčku a vytvořila kanýrek. Jen ta výšivka bohužel musela zůstat dole. No a teď mi ještě zbývá zakrýt tu vedlejší knihovničku,  protože i na ni není zrovna hezký pohled.:)

4 komentáře:

  1. BEZVA NÁPAD A PARÁDNÍ PROVEDENÍ.
    VŠE VYPADÁ MOC HEZKY.
    MÁM TAKÉ RÁDA STARÉ LÁTKY A NEJRADĚJI JE KUPUJI V SEKÁČÍCH. NĚKDY MÁM ŠTĚSTÍ NA PĚKNÉ KOUSKY.
    HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, super nápad, bude pořád na očích a je moc hezké. Také jedno mám. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, Ty jsi pilná :). Krásný kus látky, výšivka i využití.
    Hezký víkend! M

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanko, Jani a Marianko, moc děkuju za Vaši milou návštěvu a za pochvalu. Přeji krásný, sluníčkem zalitý víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat