Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 17. července 2011

RYCHLÁ MŇAMKA

Rychlá a  jednoduchá mňamka - co víc k tomu dodat.   

MOUČNÍK NESCAFÉ

Těsto
30 dkg polohrubé mouky,
15 dkg moučkového cukru,
10 dkg rozpuštěného vlahého másla,
3lžíce oleje,
2vejce,
1 lžíce nescafé,
3 lžíce kakaa,
1/4 l mléka,
1 lžíce rumu,
1 prášek do pečiva

     Do mísy dáme všechny ingredience  a pořádně smícháme a nalijeme na vymazaný a moukou vysypaný plech. Pečeme na 180 st.asi 20  minut. 


Poleva:
1 čokoláda na vaření,
1 zakysaná smetana

Čokoládu rozpustíme a smícháme se zakysanou smetanou (dávala jsem i choceňský jogurt Max) a potřeme tím vychladlou buchtu.

DOBROU CHUŤ




3 komentáře:

  1. Jituš,
    jak je to s příchutí kávy, tak to určitě zkusím, to mám moc ráda :). A poleva - vypadá fakt zajímavě, s kysanou smetanou jsem to ještě nezkoušela, jen se sladkou.
    Díky za dobrý nápad, hezkou neděli! M

    OdpovědětVymazat
  2. Páni,to zní lákavě,díky za recepr,já určitě vyzkouším:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Hi there,
    I just found your blog!
    Google translator made me understand your language;- how amazing that we can connect across borders -))
    Keep up the good work & I will come back to "visit"!
    Greetings from the west coast of USA,
    Sylvi

    OdpovědětVymazat