Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 19. července 2011

STARÝ VOJENSKÝ KUFR


Doma v garáži jsem objevila starý vojenský kufr - ošklivý černý  a zaprášený -  a hned jsem věděla co s ním. Jenže byl plný nářadí a manžel se ho nechtěl vzdát, tak jsem z něj nejprve "vyoperovala"  takový dřevěný jako tác, tedy já jsem to tak začala používat a vystavila jsem si ho na mikrovlnce v kuchyni  s bílou mléčenkou, malým zinkovým kbelíčkem a šitými srdíčky :)) A později jsem  vytáhla celý kufr, nářadí vystěhovala do jiné krabice a začala jsem brousit a čistit. Jen bílou barvu jsem mu jaksi nedopřála, protože v chodbě mám starožitné zrcadlo a pod ním takovou poličku na kartáče a tam by se mi bílá absolutně nehodila.  No a co dodat na závěr - dosáhla jsem svého a jsem absolutně spokojená - chybí mu jen malá drobnost a to je úchytka na otvírání kufru ale už mám slíbeno, že se po nějaké podívámeJak málo mi stačí ke štěstí!!!!

10 komentářů:

  1. Ahoj Jitko, pěkně si ho opravila. Já mám taky jeden černý v garáži s nápisem J. Staněk :-), jen se nějak nemůžu dostat k jeho renovaci. Měj se moc krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, jak ti rozumím! Tatínek mého muže mi nedávno přinesl staré zavařovací sklenice a bábovičky - formičky na pečení. Ale jsou hodně zašlé a staré, říkal a já se tetelila :o)
    Kufr je nádherný!
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful!! Thanks for your kind comments at by blog! Have a wonderful evening! Hugs

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jitko, je nádherný. Když ho tak vidím, vzpomínám si, že můj taťka taky takový měl. Musím se podívat, jestli ho používá.
    Krásný večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčátka zlatá, moc děkuju!!!! Mám z toho kufru fakt obrovskou radost a nejraději bych šla šmejdit po skládkách, starých půdách, jen abych objevila nějaký ten skvostík, protože přece jen věcičky s nějakou tou historií jsou lepší než téměř stejné ale z obchodu. I když ani těm se nevyhýbám :)) Krásný den všem.

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, úplně Tě chápu a raduji se s Tebou!!!! Nádherně jsi ho zrenovovala, je to skvost!!! Krása.

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, díky!! Já jsem zase unešená z té Tvé bedny od zeleniny. Krásný den. J

    OdpovědětVymazat
  8. JITUŠKO, KRÁSA.
    TAKÉ MÁM RÁDA POKLADY NÁHODNĚ NALEZENÉ.
    JE DOBŘE, ŽE JSI JEJ NENATŘELA NA BÍLO. TAK VYPADÁ OPRAVDU DOKONALE.
    MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ LETNÍ POHODIČKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Bohdanko, díky!!! Taky si myslím, že by mu ta bílá moc neslušela :) Hezké léto.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem dneska obrousila temer stejny kufr a nakonec jsem ho namorila a zkusim, jak mu to bude sluset v obyvaku

    OdpovědětVymazat