Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 17. července 2011

VLNĚNÍ

Koncem března jsem si koupila surovou ovčí vlnu a  teď jsem konečně došla téměř ke konci jejího zpracování a to ne proto, že by postup byl tak strašně zdlouhavý ale proto, že jsem se tak dlouho odhodlávala já.  Závěrečná práce - předení - mě teprve čeká ale to je na tom všem to nejpříjemnější. Nejdříve jsem z vlny musela odstranit bobečky a  ostatní, nejhrubší, nečistoty, následně jsem prala, sušila, potom jsem znovu vybírala ty jemnější  nečistoty a konečně jsem se pustila do česání. Mimochodem té surové vlny jsem měla 8 kg :))


5 komentářů:

  1. Jitka,
    tak to teda klobúk dole...ešte že existujú aj takéto šikulky, ktoré nedajú zapadnúť starým technikám....som veľmi zvedavá,ako to bude pokračovať....dúfam,že pridáš príspevok....
    pekný deň, Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, máš můj obdiv. Něco takového by mě asi nenapadlo. Buchta vypadá také moc dobře, určitě vyzkouším. Měj se moc krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, děkuji a další fotky přidám - něco už mám napředené i deku mám už upletenou z mé vlny. Hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, to je ale starosvetská zábavka! Som zvedavá na pokračovanie. L

    OdpovědětVymazat