Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 17. července 2011

ZÁCLONKA

Moje dnešní troška  tvoření 

Z chodby do verandy máme původní  asi 90 let  staré dveře, dodnes jsem na jejich prosklené části  měla pověšenou  krátkou silonovou záclonku ale už delší dobu jsem přemýšlela o nějaké  plátěné, vyšívané, která by se hodila víc. Dnes na ni  konečně došlo - na střed jsem použila výšivku, kterou mi dala tchýně a která je  po manželově babičce, a protože byla velikosti tak akorát na polštářek, tak jsem ji musela něčím "nastavit". Na to jsem použila starý  polštář s vyšitými  andělíčky.


7 komentářů:

  1. JITUŠKO, POVEDENÉ.
    PĚKNĚ JSI VŠE NAKOMBINOVALA.
    CELKOVÝ DOJEM JE MOC PŘÍJEMNÝ.
    KDYŽ SE VĚC PODAŘÍ, ČLOVĚK MÁ RADOST.
    MĚJ PĚKNÝ DEN A DALŠÍ VYDAŘENÉ TVOŘENÍ PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, nádhera! Stejně jako to prostěradlo. Krásné kousky!
    Jo a dneska jsem mezi praním a žehlením upekla tvoji buchtu, dobrá a je skoro fuč!
    Díky, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko, díky a přeji krásný a tvořivý týden. J

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, díky a jsem ráda, že buchta chutnala. U nás se po ní taky vždycky jen zapráší. Krásné dny. J

    OdpovědětVymazat
  5. Jitus, vypada to dokonale, ta polstarova vysivka je nadherna. A buchticka z predesleho prispevku vypada velice chutne. KRasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, záclonka je nádherná, pěkně si jí vymyslela a nakombinovala . :-) Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, krása, to máš hotový poklad, takovou výšivku. A dveře jsou dalším pokladem. Máš to doma útulné.

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat