Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 10. srpna 2011

LÁTEČKY Z KOREJE

Ač je léto v plném proudu - tedy léto .....  hmmm spíš mi připomíná podzim - ale já jsem dnes měla Vánoce. Přesně před pěti dny jsem si na ETSY vybrala a koupila krásné lněné látečky z Koreje a ty mi dnes dorazily .... jupíííííííí. Radost byla veliká jednak proto, že i v reálu jsou fakt moc hezké a za druhé jsem nepočítala  s tím, že by  tu byly tak brzy a pak je tu ještě jedna příjemná věcička - neplatilo se žádné DPH a tudíž ani deklarant!!!
Přeji všem krásný zbytek dne.

4 komentáře:

  1. Jitu, vypadají krásně! Těším se, co vytvoříš!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituško, to je teda rychlost, látky jsou moc hezké. Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jitka.....látočky sú prekrásne....mrkla som len tak zbežne na tú stránku....ak by si mala chvílku,možeš mi v stručnosti opísať ako to v praxi chodí?rozmýšlam, že si objednám.....je tam toľko krásy až mi to nedá spať....prosím písni na mail potom, aby som neobťažovala touto témou tu na....
    moc moc ďakujem za ochotu a pekný deň
    Eva

    OdpovědětVymazat