Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 10. srpna 2011

NEBE ČARUJE






6 komentářů:

  1. JITUŠKO, OPRAVDU KOUZELNÉ A TAJEMNÉ.
    MOC HEZKY JSI VŠE NAFOTILA.

    LÁTKY Z PŘEDCHOZÍHO PŘÍSPĚVKU JSOU KRÁSNÉ.
    MŮŽU SE ZEPTAT, KDE SE DAJÍ KOUPIT? DĚKUJI.

    MĚJ PRÍMA DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, také jsem si to fotila, je to opravdu hezké. Měj se moc krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško,
    to je ale krása!!!! Ohnivé nebe.
    A korejský len je úžasný, moc krásný, musím říct, že pěknější látky jsem ještě neviděla. Super materiál. Už se těším, co z nich vykouzlíš, já ty své pořád syslím ve skříni.

    pa pa pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš,
    krásné fotky... Taky jsem včera koukala, jak se mraky honí, bylo ale už hodně tma :).
    Korejské látky jsou úžasné, připojuju se k Šárce - viděla jsem zase japonské vintage látky, hodně mi tyhle připomínají, nevím, třeba je to to samé :).
    Přeju krásné dny! M

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc děkuju!!! Ty mraky mě natolik okouzlily, že jsem prostě musela fotit a podělit se s Vámi.

    Bohdanko, ty látky se dají koupit tady . Výběr je veliký, už teď mám spadeno na další :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, u nás to vypadalo podobně, chvílemi krása a chvílemi jako z katastrofického filmu :o)
    Nafotila si to krásně, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat