Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 30. srpna 2011

NOČNÍ KOŠILKA

Už delší čas mi stojí v ložnici krejčovská panna, kterou jsem si pořídila z důvodu lepšího focení mých tkaných nebo pletených výtvorů. Většinu času byla jen tak "nahá" a teď se konečně dočkala oblečku - tchýně nedávno dělala pořádek v nepoužívaných věcech, které chystala pro charitu a mezi jiným  objevila i tuto úžasnou, asi 120 let starou, plátěnou noční košilku, a protože ví, že  já takovéto věcičky miluju, tak mi ji jednoho dne přivezla.  Dostala jsem nejen košilku ale i nějaké vyšívané polštáře a také něco jako starodávné "bodýčko" - je to taková košilka s kalhotkami vcelku .... no brzy uvidíte samy.



A tady jsou ještě moje další radosti,  které jsou zatím čerstvě vyprané, vyžehlené a srovnané na hromádce  a čekají až příjde jejich čas  a  vymění některou jinou  dečku v bytě nebo ubrus na jídelním stole.


9 komentářů:

  1. Ahoj Jitko, to jsou nádherné věci.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, košilka je jako nová a moc moc hezká.
    krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, je kouzelná, dokonale zachovalá! Dostala si poklad!
    Měj hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Slušivý model!Jaký poklad.V té snad nikdo ani nespal?

    OdpovědětVymazat
  5. JITUŠKO, MOC HEZKY JSI BYLA OBDAROVANÁ.
    KRÁSNÉ VĚCIČKY.
    OPRAVDOVÉ POKLADY. URČITĚ MÁŠ RADOST.
    MĚJ SE PĚKNĚ A POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, ach to jsou krásné kousky. Košilka je úplně špičková, krása!!!!
    pa pa pěkný víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, to jsou kouzelné věcičky. Košilka je opravdu moc moc hezounká :o)
    Měj se krásně, zdravím Soňa

    PS: Chválím úvodní fotečku. Moc se mi líbí :o)
    Je nádherná....

    OdpovědětVymazat
  8. Milé dámy, moc Vám děkuji za milou návštěvu a přeji krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat