Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 4. srpna 2011

.... A ROSTOU

Miluju houbičky - nejen, že je ráda sbírám ale i jím, a tak jsme se dnes ráno vypravili do lesa poblíž naší krásné přehrady Les Království.




Šli jsme s tím, že toho asi moc nenajdeme ale aspoň uděláme něco pro zdraví a trošku se projdeme lesem ... posuďte jak to dopadlo

7 komentářů:

  1. Jitka, to sú teda parádne úlovky.... a mimochodom,tam u Vás musí byť krásne.....nestačím sa stále diviť a túžiť spoznať toľko miest v ČR ....chystáme sa na spoznávanie južnej moravy, tak keďže rada cestuješ, budem vďačná za každý Tvoj typ..../prosím mailom /

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, Jituš,
    to je nádhera! Taťka s dětma byl zatím na houbách jednou, donesli docela dost, ale hned se snědly :). Teď by to chtělo nějakou zásobičku na zimu.
    Krásný den! M

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, dopadlo to parádně! Prošli jste se a ještě si pochutnáte. Tu vaši přehradu mám taky moc ráda!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. jůůůů,tak to je teda krásný úlovek.
    Měla bych přemluvit rodinku a taky vyrazit do lesa...

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu,
    Vaše přehrada je překrásná!!!
    Výprava do lesa dopadla výborně!!
    krásně Vám tam rostou!!!
    hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Nice pics! Looks like a fairytale castle :-)Have a nice weekend. Regards Paula

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jituško, já se do lesa také těším, mám houbičky i jejich sbírání moc ráda, ale zatím jsme se vůbec nedostali. :-(( Přehrada je opravdu krásná. Přeji hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat