Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pondělí 5. září 2011

DEKY NEBO PŘEHOZY V REŽNÝCH BARVIČKÁCH

Tak konečně se můžu alespoň trošku pochlubit, že jsem přes prázdniny nezahálela :)  U Šárinky se mi moc líbila její krásná háčkovaná deka a jejímu kouzlu jsem podlehla natolik, že jsem zatoužila nějakou také vyrobit - nakonec jsou z toho hned dvě. V mé pletařské syslí noře zahálelo poslední půl kilo  příze  LAGUNA (směs 33% přírodní buretové hedvábí,67% bavlna), z které vznila deka o velikosti 105 x 100 cm a kilo příze  SILK (100% přírodní buretové hedvábí) a z něj je deka o velikosti 170 x 120 cm. 






Milé dámy, všem Vám přeji krásné zářijové dny!!!

19 komentářů:

  1. Ahoj Jituško, deky jsou nádherné. Práci si umím představit, takže před tebou smekám :o)... Košilka z minulého příspěvku je také moc hezká. Krásný den ti přeje Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško krásné - ani si nedovedu představit, kolik večerů se za tím skrývá.
    Přeji ti hezké sluníčkové dny.¨
    IVA

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, spíš vůbec? Jsou neskutečně krásné! Já se chlubím prácičkou hotovou u kávy a ty, taková díla! A ty materiály! Nádhera!
    Opravdu se klaním až k zemi a moc tě zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, Ivuš, moc děkuji za návštěvu a milá slova!!!

    Helenko, moc děkuji a červenám se - tolik chvály si nezasloužím. A ta Tvoje "prácička u kávy" je velice krásné a nápadité dílko.

    Zdravím Vás a přeji krásné a pohodové dny. J

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, tak to jsou díla, určitě se brzy budou hodit, až se zima zeptá. Hezké dny, zdravím.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. JITUŠKO, NÁDHERA.
    OPRAVDU SE MI VELICE LÍBÍ.
    OKAMŽITĚ BYCH SI PŘESNĚ TAKOVOU KOUPILA.
    KRÁSNÁ PRÁCE A TA BARVA.
    NEMŮŽU SE VYNADÍVAT.
    JDU SI JEŠTĚ JEDNO TU NÁDHERU PROHLÍDNOUT.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu,
    to je nádhera! Materiál, zpracování, trpělivost... Všechno obdivuju.
    Z toho horního vzoru s pavoučky jsem jednou háčkovala svetr, ještě mi někde leží... :)
    Krásný večer! M

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, Bohdanko, Marianko, děkuji Vám a mám radost, že se to moje tvoření líbí. Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Ty deky jsou nádherné. Strašně se mi líbí. Obdivuji píli a trpělivost.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jitu.Jdu poděkovat za návštěvu u mně.A hned musím pochválit tvé krásné tvoření.Deky jsou úžasné.Určitě je to výsledek nekonečných hodin práce.Před takovou dovedností smekám.Měj se krásně. Lena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jitu,
    já zírám jak Kelišová v Itálii ze Slunce, seno :-)))
    To je neuvěřitelné !!! Jsi šikulka a použité příze jsou suprové.
    Díky za návštěvu u mě. Přeju hezký večer.
    Pa pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer,
    deky jsou fakt nádherné, smekám. Neměla bych tu trpělivost ;)
    Přeju hodně dalšího krásného tvoření

    Ilona

    OdpovědětVymazat
  13. Je zatím velký kus Tvé precizní a trpělivé práce...
    Jsou úžasné :o) opravdu smekám!
    Nádhera!!!!
    Děkuji moc za návštěvu u mne a přeji krásný večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Holky zlatý, moc děkuju za Vaše milé návštěvy a krásné komentáře. Přeju hezkou a slunečnou neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Jitko, ty jsou nádherné. Máš neskutečnou trpělivost. Musely Ti dát spoustu práce, ale vyplatila se.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jitus, obe vypadaji luxusne, krasne barvy a vzory! Ja si ani neumim predstavit toho casu uhackovat jednu a ty nam tu hned predvadis dve :))
    Zdravim a preji krasny tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jituško!!
    Tvoje deky jsou překrásné!!!
    Moc se Ti povedly a moc se mi líbí!!
    Tak nějak tuším, co to dalo práce!!
    Měj se moc hezky:o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  18. Deky jsou naprosto dokonalé, jste moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  19. Jituš, nádherný přehoz, ten bych neuháčkovala za celý svůj život.

    OdpovědětVymazat