Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 16. září 2011

VLNĚNÍČKO

Konečně je zase hezky, děti ve školce a škole a já se můžu věnovat v klidu barvení vlny, abych za dlouhých zimních večerů měla co příst  a z čeho plést :D.

Pokud byste některá z Vás, milé dámy, měla zájem o ručně předenou přízi, tak mě kontaktujte na e-mail.  Předu klasickou vlnu (české merino i australské velmi jemné merino), vlnu s hedvábím,  velbloudí srst s hedvábím, mohér, alpaku, hedvábí, len, bambus, konopí.

6 komentářů:

  1. Jitko, tak nevim co mam chvalit drivr, ty krasne houby, fotky oblohy, nadherne deky (jsou prekrasne) ci samovyrobu vlny. Jsi zena mnoha talentu a me nezbyva nez zasnout. Krasny vikend Ti preji, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, přichystala si mi překvapení! Len, hedvábí i bambus mě určitě zajímá!
    Ráda si napíšu o podrobnosti.
    Pohodový víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, mám trochu (z osobních důvodů) alergii na Fler, takže tam moc nechodím. U tebe jsem ale udělala výjimku a šla se podívat na tvé výrobky a musím říct, že mi spadla čelist. Máš nádherné příze, filetové háčkování miluju a nejvíc jsem byla u vytržení ze tkaného šálu. To i tkáš? To bych moc chtěla umět. Ale zatím mi vycházejí jen nudle s nepěkným okrajem. Žasnu nad tvou šikovností i tvořivostí.

    OdpovědětVymazat
  4. Vladěnko, moc děkuji za tolik chvály, kterou si snad ani nezasloužím. Všechno to, co dělám dělám s láskou, a tak je to možná na těch výrobcích i trošku znát :) Když jsem začala zpracovávat vlnu, tak mě pochopitelně nadchla i jiná vlákna, ale taky jsem zatoužila i po tom, abych si vyrobila vlastní "látku" - to mě teda zajímalo už od dětství, a tak jsem si vlastně splnila svůj dětský sen. Stav mám "jen obyčejný" s pevným listem, takže ta tvorba je omezená a já ve skrytu duše doufám, že někdy bude líp a já dám dohromady částku potřebnou na vícelistový stav, který umožní tkát vzory. Teď už jsem netkala delší dobu, protože ono to navlečení osnovy je přece jen pracnější, takže se spíš chopím kolovratu a následně jehlic nebo háčku, ale už mě svrbí prsty .... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ti připadá práce s vlnou jako droga? Jen jsem k ní přičuchla, najednou se přede mnou otevřel obrovský svět možností. Vždycky jsem měla spoustu koníčků, ale teď šly všechny stranou, pořád mysím jen na vlnu a co s ní.

    OdpovědětVymazat
  6. jj, dobře to říkáš - vlna je opravdu droga!!!! Já jen lituju jedné věci a to je to, že nemám a bohužel nidky mít nebudu vlastní ovečky a tudíž musím shánět vlnu kde se dá. Hodně kupuju v zahraničí australské merino, ale větším potěšením je zpracování čerstvě ostříhaného rouna z českých oveček. I když to je tedy značně náročné jak fyzicky, tak na vodu!!!!

    OdpovědětVymazat