Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 6. října 2011

PODZIMNÍ ZDOBENÍ

Tak, konečně jsem sepředla všechnu vlnu, kterou jsem si na jaře koupila od jednoho českého chovatele  :) .... a tak došlo i na podzimní zdobení.  Není to nic extra ale přece jen jsem si trochu radosti udělala. V neděli jsme byli natrhat nějaké jeřabiny a šípky na věneček a dnes na něj konečně přišla řada. Zítra prý už má pršet, tak jsem využila  ještě poslední  sluneční paprsky a tvořila jsem venku  na zahrádce.
Od tchýně jsem dostala malé ozdobné dýněčky, které jsem uložila do vlastnoručně vyrobeného košíku z černého drátu a  spolu s květinou a nezbytnou svíčkou tvoří dekoraci stolku v obýváku.

 A tady je ještě jedno moje "pokusničení" s drátem a to spolu s levandulkou zdobí naši verandu.
Přeji Vám všem krásné a sluníčkové odpoledne.

18 komentářů:

  1. Jituš,
    podzimní zdobení mám moc ráda a u Tebe je moc hezké!!
    Drátkování Ti jde náramně!!!
    Krásné odpoledne.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko je krásne, oceňujem šikovné ruky:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, věneček z jeřabin se ti moc povedl a na bílých dveřích pěkně vyniká. Drátkovaný věšáček je nádherný, s levandulkou tvoří krásný celek. Jsi šikulka. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné-hlavně ten věneček na dveřích se mi moc líbí!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, k vám je radost přicházet, dveře jsou krásně vyzdobené!
    A drátkování moc obdivuji, jsi šikovná, s drátem si já nerozumím :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jitko,
    jsem unešená z tvého koláče..já bych ho asi nenačala:) Moc obdivuji tvoji vytrvalost v pletení deky, je báječná.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, ten venecek je moc krasny. A dratkovani, to ti jde na jednicku. Vesacek s lavandulkou vypada pohadkove. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, věneček je parádní a móc se mi líbí tvůj drátovaný košík.
    Taky jsem se pokoušela kamarádit s drátky, ale skončilo to fiaskem .
    Přeju ti krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moje zlaté, moc děkuji za Vaše milé komentáře a přeji Vám krásné nedělní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná aranžmá a před košíčkem se skláním!! :o)
    To musely bolet packy..
    Hezké dníky!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Jitu,
    máš šikovné packy :-) a prýma nápady, které měníš ve zkutečnost. A musím pochválit i předešlou dobrotu. Koláč vypadá mooooc dobře a určitě i chutnal. Měj se hezky. Pa pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Danuško, Leni - moc děkuju a přeju Vám krásné dny. J

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jitko, obdivuji ruční drátování a vede u mě věnec prodchnutý podzimem! Užívej, papa

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jitko, ten věnec je nádherný. Na blogu mám něco pro Tebe, budu ráda když nakoukneš.

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško, tvůj věšáček obdivuji, tak jak píše Vlasta, i moje pokusy s drátkem skončily fiaskem. Mám radši přírodní materiály.
    Přeji hodně nápadů ku tvoření.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  16. Jitus, mas u me oceneni, prijd si jej prosim vyzvednout. Pa, Katerina

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj. Pekne sa ti darí drôtovať. Prosím ťa, poradíš mi, ako čierniš čierny drôt? Jeden drotár vravel, že to treba Poriadne nahriať a potom ponoriť do oleja... Ale pri takýchto objemnejších veciach neviem...
    Poradíš?
    Vďaka, Leti.

    OdpovědětVymazat
  18. Leti, černý drát nečerním .... je ponechaný tak, jak jsem ho koupila, jen jsem ho lehce namastila olejem a to je všechno :) J

    OdpovědětVymazat