Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 14. října 2011

POKRAČOVÁNÍ PODZIMNÍ VÝZDOBY

Minulou sobotu vezl manžel dva kolegy z práce na letiště do Prahy,  a tak mě pozval na malý výlet. Moc se mi nechtělo ale vidina návštěvy IKEI tuto nechuť překonala. Holky jsme "odložili" k babičce a s pečlivě nachystaným seznamem jsme vyrazili  směr Praha. Až asi na dvě věci jsem pořídila to, co jsem chtěla a ještě něco navíc :D ale to asi dobře znáte, že.


 Další kousky Vám ukáži zase příště.

Přeji Vám krásný a snad i slunečný víkend.

10 komentářů:

  1. Tak s vidinou návštěvy IKEA bych se teda taky přemohla a byla bych tak během pěti minutek připravena k odjezdu

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře jsi nakoupila, ten skleník je také z Ikea?
    Hezký víkend
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Blani, ta IKEA, to je jediné, co mě do Prahy táhne :D
    Ivuš, ten skleník je také z IKEI - sice bych raději jiný ale to třeba časem. Zkusím napsat Ježíškovi :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jiruško nádherné úlovky-také miluji Ikeu:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. MOC HEZKÝ PODZIM U VÁS.
    PŘEJI PŘÍJEMNOU NEDĚLI A DOBROU NÁLADIČKU CELÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, dobře, že si jela - parádní nákup! Skleníček je moc hezký!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, nadherne ulovky. Ty bych si taky nechala libit. Pekne jsi to naaranzovala. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Jituš,
    krásné věcičky sis pořídila a máš moc hezkou podzimní dekoraci!!
    Skleniček je úžasný!!
    Přeji hezký víkend :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, děkuji ti za milá slova, u tebe je moc hezky! Přeji krásné příští dny!

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, krásně jsi nakoupila Ikeu mám také ráda líbí se mi jednoduchost a barevnost, kterou přináší.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat