Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 27. listopadu 2011

ADVENT

Tak a  je tu první adventní neděle!!!! Dlouho jsem se těšila, jak si všechno nazdobím, vytvořím nové dekorace  a  nakonec jsem myslela, že letos ani žádné nebudou. Před 14-ti dny mě skolila jakási choroba - nic moc - jen občas teplota, šílená rýma a kašel, a aby toho nebylo málo, tak onemocněla i mladší dcera, takže jsem si o nějakém ležení a pocení se mohla nechat leda tak zdát. Ale protože co by byl advent bez vlastních věnců a dekorací, tak i přes neustále šíleně zalehlé uši (téměř nic neslyším)  a kašel jsem se včera pustila do výroby a zdobení a tady Vám, mé milé, nabízím  nějaké fotečky:








Všem Vám, milé dámy, přeji  krásný a požehnaný čas adventní, plný klidu a pohody!!!!

7 komentářů:

  1. Jituško, tvoje dekorace jsou přímo s nasazením zdraví! Moc se ti povedly!
    Přeju krásnou neděli a hlavně zdravíčko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Veľa, veľa zdravíčka, aby boli sviatky krásne:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. mila Jitka dekorace je nadherne mnj je strasne libi hezky zdravima klidne advend ,ich gehe heute in ein Gospelkonzert freue mich scho darauf.zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, nádherné dekorace... Přeji ti brzské uzdravení a hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. JITUŠKO, KRÁSNÉ ADVENTNÍ DEKOROVÁNÍ.
    MOC HEZKÁ VÝZDOBA.
    PŘEJI KLIDNÝ, POHODOVÝ A PŘÍJEMNÝ ADVENTNÍ ČAS.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, krásně jsi si to u vás nazobila. Pohodový advent přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééééé, Jituško, to jsme měly stejný nápad. Také jsem si adventní věnec udělala do skleněné mísy na nožce. Věnečky jsou kouzelné. Uzdravte se děvčata ať si užijete té vánoční pohody.
    Iva

    OdpovědětVymazat