Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 30. listopadu 2011

ČEKÁNÍ NA JEŽÍŠKA

I když mi stále ještě není úplně akorát, tak jsem se pustila do dalšího tvoření a to tentokrát pro děti. Každý rok pro ně vyrábím vlastní adventní kalendář, protože jednak ty kupované jsou všechny "na jedno brdo" a takhle mám možnost si do pytlíčků nastrkat co chci a každý den tak holky najdou něco jiného - jednou je malá čokoládka, podruhé sušenka, příště zase třeba žvýkačka, přívěsek na mobil nebo magnetky či guma na gumování apod.

A další věcí, kterou jsem dnes vyráběla, jsou nové punčochy pro nadílku od Barbory a další den do nich nadělí něco i Mikuláš s čerty .... tedy doufám ...... není totiž tak jisté, že byly holky úplně hodné, a tak by se taky mohlo stát, že by je čert mohl vzít s sebou :D Tedy alespoň ta mladší má pochybnosti :) a dnes už říkala, že doufá, že nás čerti minou.


8 komentářů:

  1. Jituško krása a máte moc hezounký krbík!Krásný pohodový advent přeje Michaela!

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, to je krásné, to se budou holčičky mít... :o) Hezký zbytek dne, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitko, je to nádhera. To si holčičky advent užijí. Tak ať už je Ti úplně dobře a můžeš si také užívat adventu.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, tak myslím, že po takovéhle vánoční výzdobě to ježíšek nevydrží a přiletí i dříve!:-) Prostě Vánoce s velkým V.
    Krásné dny a ať je lépe.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Jituš,
    to vypadá ale opravdu vánočně... Moc povedené!
    Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, tak to vypada nadherne. Puncosky i adventni kalendar vypadaji k nakousnuti. Nadhera. A pevne verim, ze do nich Mikulas a Barbora holkam neco nadeli... Brzke uzdraveni preje, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, jsi parádně připravená! Taky do teď plním ušité pytlíky, letos budou i nové pytlíky na Mikuláše :o) Holčičky byly určitě vzorné, punčochy budou plné až pookraj :O)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Přišla jsem oplatit návštěvu a vidím, že máme společné nejen předení. Zatím jsem proběhla jen pár článků a viděla samé krásné věci. Určitě zaskočím častěji. Hezký předvánoční čas.

    OdpovědětVymazat