Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 3. listopadu 2011

HALLOWEEN A JINÉ RADOSTI ...

Konečně zase mohu vkládat příspěvky .... HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Minulý týden  nás opustil počítač, a tak jsem bohužel nejen nemohla chválit Vaše příspěvky a výtvory ale ani vkládat na svůj blog. Teď už se situace obrátila, a tak se s Vámi, milé dámy, mohu podělit  o večer s duchy v naší ZOO. Každý rok zde probíhá akce "TÝDEN S DUCHY", kdy si rodiče s dětmi mohou vyřezat dýni a buď ji dát na libovolné místo v ZOO a zapálit v ní svíčku a nebo si ji odnesou domů.  My vždycky chodíme na procházku tak okolo páté hodiny, abychom si užily zahradu ve tmě a s rozsvícenými svíčkami a i večerní setkání se zvířaty je velice zajímavé .



..... zde se na nás přišla podívat naše milovaná  hyena
.... a tady nás poněkud překvapily zebry, které se vynořily ze tmy ....... myslela jsem si, že touto dobou jsou už v zimovištích .....
.... a tygřice NINA při odpočinku .... a někde ve tmě jsou tušit její dvě letošní koťata ...

....... a tohle krásné nadělení mě čekalo včera na zahrádce ..... o jejich existenci jsem věděla, ale vůbec jsem  si nepřipouštěla, že by se jim ještě podařilo dozrát, a tak si na nich hned smlsly naše holky .....

Mé milé, přeji Vám samé krásné dny, plné podobných příjemných překvapení!!!!

8 komentářů:

  1. Super nápadík - ZOO večer a sviečky....chválim tú napaditosť.....myslím, že to je pekný zážitok hlavne pre detičky

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško,
    to jsou krásná setkání! S dýněmi, zvěří i malinami :).
    Měj se krásně! M

    OdpovědětVymazat
  3. Jéjda, skvelé - nápad aj fotočky z akcie:) Super! Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. jůůů, to je dýníííí. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, to je krása, tolik dýni pohromadě. :o) Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, jsem moc ráda, že si zpět! ZOO udělala hezkou akci, když byly děti malé, jezdili jsme k vám na Vánoce, to zas byly (jsou?) ozdobé stromy a keře...moc hezké.
    Maliny jsem tady dnes ozobávala, už opravdu poslední...
    Měj se krásně, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. JITUŠKO, TO JE PARÁDNÍ DÝŇOVÉ POKOUKÁNÍ.
    SUPER NÁPAD.
    MALINY MILUJU. KRÁSNÉ PŘEKVAPENÍ.
    PŘEJI POHODOVÉ A PŘÍJEMNÉ LISTOPADOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, to musela být krása, vidět tolik rozsvícených světýlek . Návštěvu, podle fotek jste si krásně užili, zvířátka v noci v zoo jsem ještě nikdy nevidĚLA, tak ti to jenom malinko závidím.
    Měj se pěkně iVA

    OdpovědětVymazat