Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

sobota 12. listopadu 2011

... NĚCO PRO LEPŠÍ NÁLADU







K výrobě těchto háčkovaných polštářků jsem se inspirovala u HELENKY, ale protože jsem potřebovala polštářky "válecí", tak jsem použila přízi, která se mi hodila k potahu gauče a hned tak se  neušpiní .... na předchozí světlé polštářky mi mladší dcera hned opatlila čokoládu :o)  Vzoreček na nich bohužel není moc vidět, ale manželovi absolutně vyhovují :D



Přeji Vám, milé dámy, krásné a pohodové listopadové dny!!!!

3 komentáře:

  1. Jituško, ty víš, jak zahrát na holčičí notu! Mejdlíčka, koníček a polštářky (zvětšila jsem si fotky, jsou krásné) a ještě tě pochválil manžel, paráda!
    Pa, Helena

    PS: a jsou válecí, viď :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle mýdelka mám taky moc ráda!!!!
    Polštářky,pokud vyhovují manželovi,tak není co řešit.Těch válecích není nikdy dost.
    No a koníček je moc krásný!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, polštářky vypadají krásně, barva je super a navíc praktická. :o) Dekorace se mi také hodně líbí, houpací koník je skvělý. Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat