Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 13. listopadu 2011

TROCHA PEČENÍ K NEDĚLNÍ KÁVĚ


 

9 komentářů:

  1. Jituško, vypadají výborně, hned bych se stavila... :o) Hezký nedělní večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš,
    ach, Ty pokušitelko :), na to se moc nesmím koukat při své francouzské dietě!
    Měj se moc hezky, a ať chutnají! M

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ty musely být, dala bych si i na noc!:-)
    Hezký zbytek dne Jitko

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju domácí kremrole...
    Vypadají úžasně Jituško!
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ó můj bože, TRUBIČKY! Ty bych v životě nezvládla, a to si myslím, že jsem dobrá pekařka :) A ten ikeácký poklop je úžasný, taky ho ráda využívám.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, uj po trubickach se muzu utlouct. Ted mam ale smulu, hubnu (nebo se o to spise snazim), takze jsem moc rada, ze ta misa nestoji prede mnou :o) Mej prima den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Také je dělám, domácí jsou domácí. Vypadají opravdu skvěle :o)hned bych ochutnala :o) Příjemný sváteční večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda, to je krása, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mňamky, mňamky, to musela být dobrota.
    Iva

    OdpovědětVymazat