Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 21. prosince 2011

DÁREČKY PRO "PANČELKY" A KAMARÁDKY

Zítřek  je posledním školním dnem v tomto roce a ten je vždy spojen s obdarováváním spolužáků a spolužaček a pochopitelně i "pančelek". Ty naše jsou tak zlaté, že si ty  dárečeky opravdu zaslouží!!!! V pondělí jsem ušila pro každou paní učitelku srdíčko, malý pytlíček z "andělíčkové látečky" s náplní z dutého vlákna, do kterého jsem přisypala krásně voňavé potpourri a dnes brzy ráno jsem  "oblékla mýdla do plstěných kabátků" a to všechno jsem ještě doplnila malým skleněným kalíškem s vonnou svíčkou. A zítra se může nadělovat ......  TEDY ZATÍM VE ŠKOLE A ŠKOLCE :)




Takovéto sáčky jsem dělala 3 ale ten jeden už je tak uložený v tašce s dárky pro kamarádky, že bych ho na těžko dolovala, tak se musíte spokojit jen s dvěma ...... a na samostatné focení mýdel jsem měla celý den a vzpomněla jsem si na to až když jsem všechno pečlivě uložila do tašek :D

 

Z těchto koníků a medvídků, které jsem ušila podle střihu od   Šárinky  si berušky vybraly  několik kousků pro svoje kamarádky  ......

9 komentářů:

  1. Jituško, krásné dárečky... Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůůů a paní učitelky budou jistě nadšené.Taková milá pozornost a ještě ke všemu píšeš,že si to opravdu zaslouží...tak to je fajn.
    Koníčci a méďové jsou super!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné dárky - od srdce.

    Přeji krásné vánoční svátky plné pohody, dárečků od srdce a společnosti všech blízkých.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky, které určitě jen tak od někoho nedostanou! Moc se mi líbí i méďové s koníčky.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, vůbec nevím, jestli bych chtěla být pančelka nebo vaše kamarádka :o)
    Nádherné dárečky, určitě jste udělali radost.
    Klidný večer! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, , děkuji za zastavení a také Ti přeji kouzelné Vánoce v rodinné pohodě a klidu.

    Obdarovaní budou určitě potěšeni a háčkované vločky v předešlém příspěvku jsou taky krásné.
    Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji ti nádherné a klidné vánoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  8. Jitu, jsem ráda, že se návod na háčkování hodí. Až budeš mít deku hotovou, doufám, že se pochlubíš :-) Chtěla bych vložit i návod na háčkované podložky, ale zatím jsem se nedostala k nákresu. Háčkovala jsem je z hlavy jak ně napadlo. Třeba se ti budou taky hodit. Měj se hezky. Lenka

    OdpovědětVymazat