Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 16. prosince 2011

VLNĚNÉ DÁREČKY

 Tady je další důkaz, že jsem se po celou tu dobu neflákala :D V létě jsem vlnu  čistila a prala, pak jsem předla a teď došel čas na konečné zpracování a výrobu teploučkých dárečků, o kterých vím, že potěší.



 Nákrčníky, ponožky a palčáky pro moje dvě berušky ......

.... a vesta pro moji maminku.

Všem Vám moc děkuji za milé návštěvy a krásné komentáře, které mě vždy pohladí po dušičce a přeji  krásný poslední adventní víkend.

6 komentářů:

  1. Krása,moc tě obdivuji!Nádherné fotečky!Přeji krásný advent,Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Pán, Jituš, jsi moc šikovná! Krásná barva, tahle přírodní vlna.
    Hezký večer :). M

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, úžasné! Krásná práce a ta barva - mám moc ráda tuhle nebělenou vlnu.
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to nádherně a teploučce. Obdarovaní budou mít určitě radost. A o flákání nemůže být rozhodně řeč. Dovedu si představit té práce (i zábavy) za tím vším.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, nádherné dárky, krásně nafocené... Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, vše je krása nebeská !! Fakt jsi óbr šikulka. Vzpomínám jak zpracovávala má babička vlnu a pletla z ní. Bohužel nemám ty správné pomůcky ani kolovrátek. Naši mají ovce a vlnu vyhazují. Říkala jsem si, že si alespoň kousek vyperu a vyčesám pro panenky na vlásky. Uvidím.
    Ahoj a užívej si těšení na Ježíška. L.

    OdpovědětVymazat