Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 15. prosince 2011

VÁNOČNÍ SKŘÍTEK

V posledních dnech doháním všechno to, co jsem neudělala díky třítýdennímu výpadku, který zapřičinila moje choroba :) Vypadá to, že nic nedělám ale opak je pravdou a jen nestíhám fotit a dávat novinky na blog, takže teď to trošku začnu napravovat.

Dnes Vám tedy  představím našeho vánočního skřítka ala Maileg, který mě přímo uhranul, ale nechtěla jsem kupovaného, tak jsem se pustila do výroby střihu a následného šití. Byla to více méně taková rychlovka, a protože jsem zatím nevyzkoumala přišití těch jejich oušek, která se mi tolik líbí a ani jsem neměla přízi, která by mi vyhovovala na vlásky, tak je chudinka "bezucháč" a plešounek. Ten příští bude snad už dokonalejší.

Ale i tak se holkám líbí a nejraději by si ho nechaly pro sebe.

Přeji Vám všem krásný zbytek dne!!!!

7 komentářů:

  1. Jitko, skritek je nadherny a me nezbyva nez obdivovat tvou zrucnost. Preji Ti at uz te zadne dalsi choroby nezkoli a Ty si muzes uzivat tu bajecnou vanocni atmosferu. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, mě se taky moc líbí ušatí skřítci, jen si nějak netroufám udělat vlastní střih... Ten tvůj je krásný i bez nich... Přeji ti už jen zdraví.. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím že je krásný už jen kvůli tomu,že jsi si ho zvládla ušít sama,to se nejvíc cení!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, tak takovou rychlovku bych chtěla umět, moc obdivuji, hezký den.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Tvúj vánoční skřítek je moc povedený.Myslím,že vůbec nevadí,že nemá ouška ani vlásky,i tak je krásný!!!!Já jsem si toho svého chtěla ušít už vloni,ale nedostala jsem se k tomu a myslím,že to odpadne stejně i letos

    OdpovědětVymazat
  6. Mé milé, moc Vám děkuji za tak krásné komentáře a přeji Vám krásný poslední adventní víkend. J

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu, čtu dobře...udělala střih, rychlovka!
    Kdyby si to nenapsala, nevšimla bych si, že mu něco chybí, pro mě je naprosto dokonalý a nevyrobitelný! Jsi skvělá!
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat