Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pondělí 19. prosince 2011

VENKOVNÍ STROMEČEK

 Okouzlena vánoční výzdobou na zahraničních, hlavně severských, blozích  jsem 18. listopadu dohnala manžela k tomu, že jsme zajeli do lesa vyrýt stromeček.  Je tak zlatý, že moje přání plní téměř ihned a bez povídání a dokonce mi v garáži vybral jeden starý pozinkovaný kbelík. Jen stromeček jsem si podle něj prý vybrala docela ošklivý :D, takový který ani špičku nemá.  Já jsem ovšem netoužila po nějakém přesně pravidelném a nádherném stromečku, když už jsem byla na "lupu", tak jsem chtěla jen takový, za který by mi nikdo ani moc nenadával, kdyby mě lapl. Po zasazení do kbelíku jsem ho ještě trošku upravila nůžkami - hlavně jsem tedy "odoperovala" takové ty holé suché větvičky a ty s rezavým jehličím. Nejdřív jsem si říkala, že ho nechám jen tak, jak vyrostl v lese - bez odzdob apod.  - ale nakonec jsem na Aukru koupila skřipce na svíčky  a lehce jsem ho dozdobila. Stále jsem čekala, že přece jen některý den napadne alespoň trochu sněhu a já budu mít fotečku s pravou vánoční atmosférou, což se mi bohužel nepovedlo, ale i tak mám ze stromku obrovskou radost.


A tady ty vločky budou zdobit  stromeček, který bude stát v obývacím pokoji.

5 komentářů:

  1. Jituš,
    to máš zlatého muže!
    Mám dva stromky z lesa pro změnu doma, však víš :). Jsou to nálety, stejně by je vysekali.
    Vločky máš krásné!
    Měj se moc hezky :). M

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, stromeček překrásný, už jenom ten sníh, sněhobílé vločky jsou povedenou náhradou, krásné dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Já si pro tenhle účel stromeček pěstuju - douglasku z náletu. Roste sice rychle, ale má zatím jen dvacet centimetrů :-D. Takový pidistromeček. Ale jednou se určitě dočkám.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, stromecek je krasny. Mam taky jeden doma, tak se tam chudak krcil a u nas mu to tak slusi. Vlocky jsou nadherne. Budete mit urcite uzasny stromecek. Uzivej si posledni predvanocni dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, nádherné vločky, náš stromeček také budou zdobit převážně háčkované ozdobičky. Venkovní stromeček je také parádní... Vaječný koňak také dělám, je to můj oblíbený nápoj.. :o)) Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat