Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 20. ledna 2012

KOBLÍŽKY PEČENÉ V TROUBĚ

Všechny Vás moc zdravím v novém roce a konečně taky po dlouhé době (téměř měsíci) přidávám jeden příspěvek :)  Přiznám se dobrovolně a bez mučení, že  nepatřím zrovna k těm, které pečou rády a  když už, tak něco sice dobrého ale pokud možno i rychlého. Dnes jsem usoudila, že by bych měla něco ukuchtit k odpolední svačině a delší dobu koketuji s nápadem upéct koblížky, jenže  čím jsem starší, tím víc mi dělá problém smažené, a tak jsem vyzkoušela receptík  koblížky z trouby. Možná nevypadají tak skvěle jako ty smažené ale chutnají výborně a  nejsou nasáklé tukem a to je to podstatné.




A aby to nebylo zase jen o jídle, tak přidávám dvě mýdélka oblečená do kabátku z vlny.
Všem Vám přeji krásný a pohodový víkend!!!

5 komentářů:

  1. Jituško mňamka-koblížky znám,což mi připomíná,že jsem je dlouho nedělala,díky za tip!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, mydélka jsou taky k zakousnutí? Asi ne, ale koblížky vypadají chutně a lákavě.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, díky za koblížky! Pochutnala jsem si (zatím jen virtuálně, ale určitě zkusím)
    Přišla jsem na oplátku předat virtuální srdíčko pro oblíbené blogy. Můžeš si ho u mě vyzvednout

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, díky za tip na dobrotu. Zítra koblížky zkusím upéct :) Zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, u nás jsou koblížky z trouby také oblíbené, jsou výborné... Mejdlíčka mají krásné kabátky.. :o) Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat