Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 20. ledna 2012

OCENĚNÍ

Dnes jsem obdržela svoje druhé ocenění a opět hned 2x jako to první. :) Jsem moc moc potěšená a i překvapená, protože si myslím, že je tu spousta děvčat, které by si to zasloužily víc než já :) 
Vzhledem k tomu, že ocenění se má předat dalším pěti blogům, tak je vlastně fajn, že je dvakrát, protože ho mohu (snad) předat hned 10-ti šikulkám.

Dnešní první ocenění ke mně doputovalo od šikulky Péti - http://countryhomeenddecoration.blogspot.com/ , která mi udělala velkou radost a moc jí děkuji.


Výběr byl těžký, ale ocenění posílám těmto blogům, které ráda navštěvuji  a kam si chodím pro inspiraci:

 
Po druhé jsem toto ocenění dostala od Vladěnky, milé spřízněné dušičky přes vlnu  - http://oveckov.blogspot.com/  která mi také udělala obrovskou radost  ai jí moc a  moc děkuji.



Tady je ten výběr ještě složitější, ale našla jsem další šikulky, kterým bych chtěla toto ocenění předat:


Hezký večer všem!!!

8 komentářů:

  1. Blahopřeju, milá Jitko!
    Hezký víkend. M

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, posílám gratulaci a s dovolením jsem si vzala koblížek, tyhle jsem ještě nikdy nejedla...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško z celého srdce děkuji ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, v první řadě ti gratuluji a zároveň moc děkuji.. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, moc gratuluju k ocenění, neboť Váš blog si ho zaslouží! a moc si vážím toho, že jsem byla oceněna právě od Vás!
    vidím, že jste opravdu spřízněná duše, když jsem viděla fotku kolovrátku, poskočilo mé srdéčko radostí... máte krásně upředenou vlnu a ty výrobky, no jéje!
    připadám si tu jak doma, až si připadám nepatřičně s tím vykáním a odvažuji se nesměle nabídnout tykání. co Vy na to?
    jen nevím, kde udělali soudruzi chybu, nejde a nejde mi přidat Váš blog ke sledování u mě. snad na to přijdu a budu Vás tak moct mít víc "pod dohledem" a nic z těch pokladů tady mi neunikne.
    přeji krásný víkend,
    Calenndula

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško u mě také něco máš mrkni!Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jitko, gratuluji k Tvým oceněním a děkuji za návštěvu mého blogu a ocenění pro něj! Moc jsi mě potěšila DĚKUJI!
    Přeji krásný večer a celý nový týden:)
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško děkuji z celého srdce ♥♥♥

    OdpovědětVymazat