Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 25. ledna 2012

PIZZA ROHLÍKY

Úplně čerstvá a téměř ještě "teplá" fotečka - rohlíky jsem dopekla asi před  hodinou.  Recept na ně mám doma už docela dlouho - tuším, že někdy od léta - ale stále se mi do nich nějak nechtělo.  Až dnes .... podařily se mi vyfotit ještě včas, protože  do rodinky padají jak "Němci do krytu" :D .  Nejsou moc hezké, protože to byla rychlovka - ani jsem je nenechala moc vykynout, ale  dohnaly to v troubě a jsou dobré, takže Vám přidávám receptík:


Těsto: 
400 g hladké mouky
1 kostička droždí
1 čl cukru
1,5 čl soli
2 pl sušené bramborové kaše
175 ml vody
120 ml mléka

Vypracujeme těsto a necháme vykynout. Potom vytvoříme rohlíčky, které dáme na plech vyložený pečícím papírem, potřeme směsí z kečupu, oleje s kořením na pizzu nebo grilovacím kořením (podle toho jestli je chceme mít pikantnější) a na to naklademe anglickou slaninu a na ni eidam. Dáme péct do trouby na 180 až 200 st. a pečeme do růžova.

Přeji Vám krásný večer a dobrou chuť.       

8 komentářů:

  1. Ahoj, Jitu,
    rohlíky vypadají móc lákavě! Už jsem si zapsala :).
    Hezký večer. M

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, moc děkuji za recept. Ta dávka by mohla našemu Adamovi alespoň na odpoledne vydržet :o)
    Měj se moc hezky, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, rohlíčky vypadají výborně, děkuji za recept, někdy určitě vyzkouším. :o) Krásný večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, receptík se bude hodit :o) I já děkuji za vložení...vypadají opravdu lákavě...hned bych ochutnala.
    Děkuji za zprávičku u mne a přeji hezký zbytek víkendu, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. vypadají nádherně, vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko vypadá to moc dobře, musím vyzkoušet :) Pěkný den Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. mňám! vypadají krásně a já se konečně dostávám se zpožděním k příjemné povinnosti: mrkni ke mně, Jituš, máš to tam jak bumerang! protože si to zasloužíš!
    ať se daří a hodně radosti z vlny přeju...

    OdpovědětVymazat
  8. Jitu, vypadají úžasně a určitě i chutnají. Děkuju za recept. Přeji hezký mrazivý den. Lenka

    OdpovědětVymazat