Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 3. února 2012

BAREVNÉ HRÁTKY

Nejprve bych moc a moc chtěla poděkovat Haničce  - http://calenndula.blogspot.com/ za ocenění.


Předávala jsem ho už dvakrát dál a teď, narychlo, netuším komu jsem ho poslala a neposlala a komu můžu a nemůžu z důvodu daných pravidel, a tak jsem se rozhodla, že ho  už nebudu dávat dál jen jednotlivcům, ale takto virtuálně ho pošlu Vám všem, které můj blog navštěvujete. Líbí se mi všechny Vaše blogy,  kde nacházím spoustu zajímavé inspirace, receptíků a nápadů, a tak si myslím, že takto to bude spravedlivé.

V těchto mrazivých dnech jsem opět zasedla ke kolovratu a pustila jsem se do té krásné teploučké a příjemné práce s mojí milovanou vlnou.  Většinou jsem vlnu z českých oveček nechávala v přírodních barvách, protože nevím proč, mi přišlo divné ji barvit :D. U té dovozové mi to nevadilo a nevadí a to asi proto, že v těch dlouhých, dokonalých česancích mi ani jako vlna nepřipadá a k té české, zatracované, mám jakousi posvátnou úctu  asi i proto, že jsem si ji zpracovávala od samého začátku sama - tedy až tu ostříhanou. Tak tady je ochutnávka toho, co mi z hrnce vypadlo:
  A tady jsou ještě ponožky - udělala jsem 4 páry, ale protože jsou všechny stejné, tak dávám fotečku jen jedněch.

Přeji Vám krásný, i když zřejmě velice mrazivý víkend!!!!


8 komentářů:

  1. Máš pravdu, Jituš, pletené věci vypadají z přírodní bílé moc pěkně. Ponožky v tomhle ledovém počasí určitě každý rád ocení. Zjistila jsem, že všem kolem jsem ponožky i rukavice napletla a já jak ta kovářova kobyla chodím bosa. Kupované fusky mi přijdou, jako by byly určené na léto :-( Já zas dnes vlnu načesávala, to mě moc nebaví, drží mě u toho jen myšlenka, že si brzy zapředu.
    Tak pěkné chvíle u kolovrátku, ať ti kolo frčí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladěnko, s tím pletením pro sebe jsem na tom stejně, ale tentokrát si jedny uzmu pro sebe. Naše holky nerady nosí bačkory, asi jako všechny děti, a tak nosí tyhle fusekle a na nich je bezva ta krásná vlastnost vlny, že odpuzuje špínu. Normální ponožky mají za den chodidla špinavá a tyhle ne ani po týdnu :)
      Pravda, česání vlny zas tak zábavné není ale ta paráda po tom, když se roztočí kolovrat. Také Ti přeji hezké chvíle s vrnícím kolovratem.

      Vymazat
  2. Jituško, máš krásně nabarveno i napleteno... :o) Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. JITUŠ, TAK Z HRNCE VYŠLO NĚCO MOC HEZKÉHO.
    BARVY JSOU OPRAVDU VELICE VYDAŘENÉ.
    PONOŽKY TY JSOU SUPROVÉ A V DNEŠNÍCH MRAZIVÝCH DNECH I UŽITEČNÉ.
    MĚJ SE HEZKY A PŘEJI PRÍMA SOBOTU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, moc gratuluji k ocenění a moc chválím ty ponožky! Vypadají úžasně a hřejí na dálku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, máš moc hezký blog, na který jsem dnes poprvé narazila a ráda se budu vracet. Přeji krásný den a zvu také ke mně na návštěvu - http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, krásná vlna, to muselo dát práce vykouzlit takové množství barev. Ponožky jsou úžasné.
    Hezký den Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko moc zdravím, ponožtičky jsou krásné, určitě měkkoučké a teploučké :) Přeji krásný večer Hanka

    OdpovědětVymazat