Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 2. března 2012

JOGURTOVÉ SUŠENKY

Zdravím Vás všechny, mé milé, po téměř měsíční odmlce. Nevím, jak se to všechno tak událo  ale nějak jsem zapomínala fotit :)  .... zrovna jako dnes ráno.   Pro jednu známou jsem šila 2 zajíce ala Maileg  a focení jsem stále odkládala  a odkládala až jsem na to ve fofru zapomněla a zajochy odnesla a teprve pak mi došlo, že nemám fotku :D. Nu, co už teď nadělám, že .... ale pro příště se budu snažit polepšit. 

Každý den, ze zvědavosti co   nového a krásného jste vytvořily, okouknu všechny Vaše blogy  a dnes jsem návštěvě u Leničky narazila na recept na jogurtové sušenky od Helenky.  A protože, jak jsem psala u ní na blogu, jsem doma zakázala donášku "čipsů" a podobných   chemických smažených hnusů, tak jsem prostě nemohla odolat  jogurtovým sušenkám a hned jsem je musela vyzkoušet a hned  "zatepla" se pochlubit. Tvary sice nejsou ideální, protože mi s výrobou pomáhala mladší dcerka :D, ale o to víc jí chutnaly ... a nejen jí.


Přeji Vám krásný a slunečný víkend!!!!

2 komentáře:

  1. Jituško, já tě také moc zdravím. Sušenky vypadají krásně a pokud jde o chipsy, vůbec se ti nedivím.. Přeji hezký večer, papa Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, :-) tak máš taky vyzkoušeno, viď ? Naší malé chutnaly. Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat