Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

sobota 3. března 2012

KNIHA Inès de la Fressange - "SE ŠARMEM PAŘÍŽANKY"

Minulý týden jsem ráno zaslechla v televizi, že v těchto dnech vychází kniha známé francouzské modelky Inès de la Fressange a okamžitě jsem vědala, že ji musím mít  .... jednak  proto, že se mi líbí francouzský styl oblékání a  bydlení ..... a pochopitelně hlavně proto, že mě kdysi dávno tato dáma velice zaujala.  

Kniha má být průvodce světem francouzské elegance, typického šarmu a  Ines de la Fressange v něm nabízí nejen módní tipy a rady, jak se oblékat, líčit, nakupovat či bavit jako Pařížanka, ale také píše o zajímavých místech, obchůdcích, parcích, muzeích, které město na Seině před turisty tak trochu skrývá.  
Knihu pokřtili herečka Chantal Poullain a písničkář, básník a překladatel Jiří Dědeček.








12 komentářů:

  1. Jituš,
    teda, to musí být skvělá kniha! Chtěla bych se taky oblékat se šarmem Pařížanky :), snad někdy, aspoň trošku...
    Krásnou neděli přeju! M

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitko, no, tu já asi tedy strašně moc potřebuju. Díky za tip. Kdo by se nechtěl občas cítit jako Pařížanka, že? Tak, když už nikdy jindy, proč ne alespoň při čtení knihy.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, skvělý tip, pařížanky jsou hodně šarmantní...
    Hezkou neděli
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem večer začala číst a musím říct, že už se moc a moc těším zase na večer na další pokračování. Knížka je skvělá .... určitě stojí za to. Nejprve mě sice zamrzelo, že nemá tvrdou vazbu, ovšem pozitivum je, že není lepená ale šitá a má oblé rohy, které mi příjdou taky lepší. .... prostě jsem nadšená, že jsem si ji koupila.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, už jsem o ní slyšela, vypadá to na super holčičí čtení!
    Jsem moc ráda, že vám sušenky chutnají!
    Měj se krásně, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, diky za tip. Knizku si rada objednam. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. ÁCH, TO JE NÁDHERA ! děkuji moc za tip- po dlouhé době si zase koupím knihu. Francouzky mají neskutečný šarm, tak proč taky nebýt trés chic :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, o knížce jsem také slyšela z TV a uvažuji o koupi. Je super, žes jí tady dala k nahlédnutí. Děkuji a těším se.
    Přeji krásné dny, děkuji za návštěvu. Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko,
    knížka je moc krásná. Jsem taky její majitelkou a jsem z ní opravdu nadšená. Pořídila jsem si ji před časem i v originále, ale když jsem zjistila, že vyšla i u nás, tak jsem pro ni letěla mílovými kroky. Nekonečná inspirace, viď?
    Krásný večer.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Vážené dámy, knihu jsem vyhrál v jedné soutěži, je nečtená a jelikož jsem muž, tak mi samozřejmě nic neříká. Tudíž pro ty, které byste měly o knihu zájem, tak bych vám ji za nějakou výhodnější cenu prodal. V případě zájmu mě kontaktujte na: hugo.patek@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  11. tak tu si musím brzy pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak kus pařížanky můžeme mít i v jiné formě. Konečně se k nám dostalo něco přímo od Ines. Dostala jsem úžasné pero z její poslední kolekce. Nejen že se s ním supr píše, je to i designový skvost a hlavně se dá koupit v Česku.

    OdpovědětVymazat