Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 7. března 2012

PLSTĚNÁ VELIKONOČNÍ VAJÍČKA

Nedávno jsem na jednom krásném "vlněném" německém blogu zahlédla úžasná plstěná vajíčka a hned jsem se rozhodla, že to musím vyzkoušet. Stále jsem to oddalovala, protože důkladně zaplstit mýdlo je docela pracné, ale přece jen se ta vlna má na co chytit, kdežto na polystyrenovou formu ne - tedy díky Bohu. Ale už mi to nedalo spát, tak jsem se dnes pustila do práce. Byla to docela fuška,  ale myslím, že se vajíčka docela povedla. Výsledek můžete posoudit samy.


Krásný večer Vám všem přeji!!!!

8 komentářů:

  1. Krásné a moc zajímavé!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, povedly se ti krásné skořápky!
    Přeji příjemný večer a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Povedly se moc, mám je taky v plánu, tak doufám že dopadnu tak dobře jak ty.

    Dokazování,že nejsem robot, je naprosto příšerný. Snažím se už po třetí rozluštit ty pokrouceniny, a nic. Odrazuje mě to od psaní komentářů.:-(((

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, to je krása, ty jsi tak šikovná.. :o) Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ta vajíčka jsou překrásná.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Vám děkuji za Vaše milé komentíky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško...vajíčka jsou moc krásná.
    Pohodové jarní dny Jana

    OdpovědětVymazat
  8. je to moc pěkné, krásné barvy. to muselo tzeda dát spoustu práce!
    Jituš, ráda jsem zase zavítala, máš tu moc pěkně, šikovně tvoříš. ten dort bych si zobla ;)
    díky i tobě za návštěvu a pěkné dny,
    Cal

    OdpovědětVymazat