Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 8. března 2012

VOLÁNÍ JARA

Všeobecně se o mně ví, že nemusím zimu. Ne, že bych ji vyloženě neměla ráda, protože každé roční období má své  kouzlo, ale  raději mám teplíčko. No, a protože v posledních dnech už to tak nějak jarně začalo vypadat, tak jsem si nachystala nějaké ty ptáčky a z příjemné nedělní procházky okolo Labe jsem si přinesla větvičky kočiček, břízy a zlatého deště, abych měla kousek krásy i doma ...... a dnes už je opět bílo ... 


9 komentářů:

  1. Ahoj Jituško já zimu taaké nemusím,ale nejsi sama koho zaskočil sníh-já mám i načančané truhlíky na jaro a dokonce jsem si do nich zasadila primulky ach jo-nejspíš nepřežijí:-(jinak krásná dekorace!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, ptáčci jsou krásní, snad to sluníčko a teplíčko zase brzy přivolají.. :o) U nás také od rána sněží.. Měj se hezky, papa Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, krasne dekorace. S touto vyzdobou prijde jaro jedna dve. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, moc hezké, krásně svěží!
    Jaro určitě bude, neboj!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš,
    krásné ptactvo :), přeju brzké jaro!
    M

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško nakukuji poprvé a máš krásný blog.
    Ptáčkové jsou super,nám také zdobí bydlení.
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jitu.Krásná dekorace.Venku už se začínají taky pěkně ozývat.Měj se hezky.Lena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna dekorácia, prajem krásny deň

    OdpovědětVymazat
  9. JITUŠKO, HEZKÁ JARNÍ VÝZDOBA.
    O VÍKENDU MÁ SNĚŽIT, TAK SE NECHÁPE PŘEKVAPIT.
    MĚJ SE PĚKNĚ A POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat