Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pondělí 2. dubna 2012

...... OPOŽDĚNĚ........

Dort, který dostala k svátku Leonka a to už 22.3.Byl to obyčejný piškotový korpus, a protože jsem chtěla, aby byl jen lehký, tak jsem jej ozdobila našlehanou Cremefine od  Ramy, se kterou mám velice dobré zkušenosti a jahodami.




Kočičky šité na přání. Jsou ušité z lněné látky, oblečené do vestiček z ovčí vlny a do bavlněných sukýnek .


Přeji Vám krásné  a pohodové dny!!!!

3 komentáře:

  1. Krásné kočičky. Jinak máš tu moc pěkných věciček.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, dortík vypadá skvěle, Leonce dodatečně všechno nej!
    A kočky, no, ty jsou kočky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, kočičky jsou nádherné a roztomilé.. Dort vypadá krásně a určitě byl moc dobrý.. Leonce vše nejlepší... Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat