Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 6. dubna 2012

VELIKONOCE

I přes nepřízeň počasí Vám všem, milé dámy, přeji krásné a pohodové Velikonoce!!!!

Dnes jsem při návštěvě   Ivuščina blogu  dostala chuť vyzkoušet tvarohový mazanec, a tak jsem hned navštívila blog Helenky, kde jsem, jak jsem správně vytušila, našla receptík a okamžitě jsem se pustila do pečení. 

Co dodat ... mazanec je super ... a jeden už je téměř snědený :D

6 komentářů:

  1. Jituško, mám velkou radost, že vám chutná!
    Překrásně vítáte hosty, nádherně nazdobené dveře.
    Krásné Velikonoce celé rodině, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jarní čmaněníčko:o))). Pohodičkový páteční večír přeji Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, také přeji krásné Velikonoce.. Moc pěkné srdíčko :o)... Jana

    OdpovědětVymazat
  4. posilam tebe hezke velikonoce a malo pomlaskou mam strach tady je strasne hruza na vidime ja vemu polstarek hahah pa Karin

    OdpovědětVymazat
  5. Jitka, krásne sviatky Ti prajem a mazanec vyzerá dobre... Asi neodolám a vyskúšam. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško nádherná dekorace!I tobě krásné svátky!!Michaela

    OdpovědětVymazat