Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 4. dubna 2012

VELIKONOČNÍ DEKORACE


Nedávno jsem jsem někde na netu u šikovné drátenice zahlédla krásnou velikonoční dekoraci, obrázek jsem si uložila do PC s tím, že si něco podobného vyrobím. Stále jsem to odkládala až dnes jsem usoudila, že je nejvyšší čas začít tvořit. Protože jsem ovšem samouk, tak  mě dráty docela dost potrápily .... k dokonalosti má můj výtvor hodně daleko, ale myslím, že aspoň trošku se na to koukat dá. 

Aby nezůstal košíček prázdný,  tak jsem  si ještě konečně také vyzkoušela falešný patchwork při zdobení vajíček a vše jsem doplnila šitým ptáčkem.



Přeji Vám krásný večer!!!

6 komentářů:

  1. Jituško, krása! Nejen to drátování, ale celá dekorace! Moc se ti povedla!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, moc se Ti povedla, je nádherná... :o) Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu,souhlasím s děvčaty,dekorace se ti opravdu povedla.Moc se mi líbí.Krásné svátky.Lena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jituško, dekorace se Ti vážně moc povedla. Jako celek působí krásně.
    Hezké velikonoce
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, krásné velikonoční svátky. Dekorace je moc hezké i ptáčkové.
    IVA

    OdpovědětVymazat