Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 17. května 2012

DEČKY, DEČKY A ZASE DEČKY

Nepochybně to zná většina z Vás - deček není nikdy dost :-D. Tu a tam zabrousím na Aukru, abych se jen koukla co je nového ve starožitném textilu a pokaždé si zase něco vyberu ... deček mám už tolik ... ale tentokrát nakupuji s jiným cílem. Vymyslela jsem si, že některé dečky použiji na ušití kratší záclonky do kuchyně. Někdo možná namítne, že je to škoda, ale zase na druhou stranu budu mít ty dečky na očích a budu se jimi moct kochat kdykoliv příjdu do kuchyně.


... a jeden nový starý ubrus

A tato dečka je z mojí dílny ... občas taky nějakou uháčkuju a nakonec je postupně zase všechny rozdám.  V současné době jich mám na vypnutí ještě asi 5, ale jak mě baví háčkování, tak vypínání mi vadí. Ale zase vypnutá dečka narozdíl o vyžehlené má větší kouzlo a je prostě hezčí.


5 komentářů:

  1. Problém s vypínáním řeším taky často. Nejsem líná uháčkovat záclonu, upaličkovat dečku, ale fakt jsem líná to potom vypínat. Hodně často to řeším žehličkou a pak se na tu nedokonalost koukám a tiše si nadávám.
    Záclonku ti schvaluji, líbí se mi, když staré věci neskončí v popelnici a nachází nové uplatnění.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása-i ty ulovené i ta háčkovaná-za tu máš můj obdiv!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, vymyslela si to parádně... A uháčkovala ještě parádněji! A souhlasím, vypnutá je vypnutá... a taky to nerada dělám!
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, máš recht.:-) Škoda, když dečky leží ve skříni.Taky jsem měla starý ubrus se štykováním, rozměr mi nevyhovoval a tak po delším přemlouvání jsem do něj šmikla a vznikly záclonky.
    Dečka se ti moc moc povedla. Šikulka.
    Ahoj. L.

    OdpovědětVymazat
  5. JITUŠKO, TAKÉ CHVÁLÍM NÁPAD.
    ZÁCLONKA BUDE Z TAK HEZKÝCH DEČEK NÁDHERNÁ.
    TVÁ UHÁČKOVANÁ DEČKA JE DOKONALÁ.
    ŠKODA, ŽE JÁ HÁČKOVAT NEUMÍM.
    MĚJ PĚKNÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat