Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 15. května 2012

KOUPELNA

Tak jsem se konečně dočkala .... nedávno jsem si udělala radost krásnou konvičku s lavorem, mýdlenkou a kbelíčkem na ručníky s tím, že si trošku vyzdobím naši pidi koupelnu  ..... Jenže jeden míní a voda mění.Manžel mi udělal dřevěnou desku na vanu, abych si to mohla naaranžovat a ejhle, prasklo nám vodovodní potrubí, takže nezbylo nic jiného než se pustit do opravy. Opraveno bylo hned, jenže  nebyly stejné obklady, a tak jsme museli zaimprovizovat a zatím dát jiné.  V blízké budoucnosti nás stejně čeká celková rekonstrukce koupelny, protože máme problém s odpadem, tak potom bude zase vše stejné.

 Dečky jsem pořídila na AUKRU, v mém oblíbeném obchůdku u Kamilky jsem si koupila krásná voňavá mýdélka a při sobotní návštěvě IKEI jsem si pořídila potpourri  s nádhernou mořskou vůní a  svíčky.

7 komentářů:

  1. Krásné radůstky,ten lavorek s džbánkem je dokonalý!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou opravdu krásné poklady.
    Lena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké doplňky. Mě by manžel poslal někam, ne aby mi ještě pomohl dělat na ně místo. Jsou to pro něj prostě krámy.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké doplňky. Mě by manžel poslal někam, ne aby mi ještě pomohl dělat na ně místo. Jsou to pro něj prostě krámy.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, tvůj příběh mi něco připomíná... u nás taky není nic hned :o)
    Ale zátíší máš kouzelné, mořské, to mám moc ráda!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, samé krásné věcičky... Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško,
    zdravím! Moc to máš milé :).
    M

    OdpovědětVymazat