Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 15. května 2012

.... NĚJAKÉ PEČENÍ ....

Fotím, fotím, ale nějak nestíhám vkládat. Nedávno jsem si koupila surovou ovčí vlnu .... 14 kg  ...... protože vlastní ovečky bohužel nemám a mít nebudu, a tak teď veškerý volný čas věnuji jejímu zpracovávání. Momentálně vybírám nečistoty a čekám opět na teplé počasí, abych mohla prát a sušit.

 Narozeninový dort  (obyčejný piškotový korpus a karamelový krém a ozdobený čokoládovými bonbony) k jedenáctým narozeninám naší  starší dcery  .... měla je už v dubnu   ...... a domácí větrníky z odpalovaného těsta. Ty byly je tak pro chuť a hned se po nich zaprášilo .... příště jich prý mám udělat víc ....  (Na naplnění větrníků jsem použila šlehačku RAMA CREMEFINE a karamelový krém, který mi zbyl od dortu a navrchu je cukrová poleva, do které  jsem zapracovala trošku krému, protože jsem si zapomněla nenechat tkaramel)



 Absolutně obyčejná bábovka s olejem ... tentokrát nebyla mramorovaná, ale jen s kandovaným ovocem.

Pokud neznáte, tak tady je RECEPT:
4 vejce
300 g cukru
400 g polohrubé mouky
9   lžic oleje
15 lžic vlažné vody
1 prášek do pečiva

Vyšlehat těsto a buď můžete přidat kandované ovoce, kousky čokolády a mleté oříšky a nebo 2/3 těsta nalít do bábovky a do 1/3  přidat kakao a potom přilít do formy. Peču v horkovzdušné troubě na 170° C. Bábovka je krásně vláčná a vydrží několik dní, pokud tedy vydrží :-D

... a ještě naše malá čarodka .... takto vystrojená šla na čarodějnický rej do školky ...

5 komentářů:

  1. Jitko, recepty vypadaji k nakousnuti a mala carodejnice je primo fantasticka. Preji at se ti to tvoreni z vlny vydari, tesim se pak na fotodokumentaci. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Jituska nadherne recept vikend pekla tvuj babovka 100 procent .Mas Nadherne fotky na blog rada u tebe koukam posilam tebe hezky den od Sirdicka Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik dobrutek vsechno bych snedla klidne sama.Carodejka je carokrasna.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, to je dobrot - za chvilku bude čas na kávu a mít tady tvoje větrníčky, to bych tedy neodolala :o)
    Čarodějka je úžasná, jen odletět :o)
    Hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, máme ovce a jestli chceš, mohla bych ti poslat vlnu jenom za poštovné. Minulý týden taťka stříhal a povídal mi, že jí vyhodí.

    OdpovědětVymazat