Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 25. května 2012

VEČERNÍ KOUZLENÍ NA OBLOZE

Toto jsem nafotila včera večer  okolo osmé, když jsem byla venčit naši psinděru .... hned jsem běžela pro foťák, protože tomu nešlo odolat .... přišlo mi to takové apokalyptické ....




6 komentářů:

  1. Jituško, úžasné fotky! Naše Terka, když byla malá, říkala, že to jsou růžánky, ne červánky...jsou přece růžové :o)
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitka mas supr fotky mnj so moc libi,posilam tebe hezky vikend unas sobota je eröffnug lazenska zezona drzime palec pocasi je takove hezke jak dneska pa karin

    OdpovědětVymazat
  3. Příroda umí divy-krása!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec ne apokalyptické, je to překrásné!!! Miluju takové západy slunce... hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krása a je dobre, že si sa vrátila pre foťál. Bolo by škoda neukázať nám to. Andrea

    OdpovědětVymazat