Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 22. července 2012

PRÁZDNINOVÉ VÝLETOVÁNÍ - část II.

První malý výlet tohoto víkendu se konal v pátek a byl jen po lesích v okolí Dvora. Ve čtvrtek odpoledne jsme totiž s děvčaty zahlédly pána s košíkem hub a hned bylo rozhodnuto ... holky sice houby moc jíst nechtějí, ale sbírání to je baví ohromně.
.... tohoto "praváka" jsem našla já a vážil půl kila ...

.... první letošní houbičky ....

.... houbové řízečky, ty holky jedí, ale smaženici ani omylem ...
A když už jsme byli v lese, tak jsem nemohla absolutně odolat borůvkám

 A na sobotu jsem rodince vymyslela výlet do Prachovských skal. Jako dítko školou povinné jsem tam byla tři roky po sobě na pionýrském táboře. A přestože to byl tábor pionýrský, tak byl absolutně skvělý a to nejen místem,  ale hlavně  všemi vedoucími a celým personálem . Dodnes na to vzpomínám s láskou. 
Našeh první  cesta vedla do Muzea panenek a medvídků  v Troskovicích, které se nachází cca 500 m pod hradem Trosky.


Mě osobně asi nejvíc nadchly starožitné panenky, které mají kouzlo dávných časů a i různých životních příběhů. 

... jako třeba tato ....
 A další cesta vedla do skal  ...  to je můj sen již delší dobu, ale čekali jsme až bude Leonka trošku větší a tím pádem schopná absolvovat výstupy na vyhlídky. Vybrala jsem trasu dlouhou "pouze" 3,5 km :-D Manžel v "Prachovkách" nikdy nebyl, a tak si vůbec neuměl představit kudy všudy půjdeme :-D Původně mě přemlouval  na krátkou žlutou trasu, ale nakonec jsem vyhrála já a myslím, že toho vůbec nelitoval on ani holky.
... absolvovali jsme zelený okruh ...







... pohled na Jinolické rybníky ...


"Procházka" byla sice náročnější, samé schody nahoru a dolů, ale  holky  ji zvládly na jedničku. Počasí se nám také vydařilo - nebylo ani moc teplo ani zima a hlavně nepršelo. Jediné, co mi trošku vadilo bylo to velké množství lidí ve skalách. Chvílemi byla v některých úzkých místech docela zácpa a muselo se čekat, ale i tak to bylo absolutně suprové. Naše putování jsme zakončili návštěvou mojí maminky  a teprve když jsme se okolo šesté chystali na cestu domů, žačalo pršet ... tedy spíš lilo jako z konve .... ale to nám už nevadilo.

Přeji Vám krásné nedělní odpoledne.

8 komentářů:

  1. Zdravím, a závidím, náš výlet do lesa tedy takhle úspěšný nebyl ani omylem...tak teď zapršelo , tak se snad taky dočkáme :-). Prachovské skály jsou nádherné...taky bych jela...díky za tip ! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera-ten pohled na rybníky je prvotřídní!My byli na houbách dnes a také jsme našli:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny vylet k tomu jeste houby a boruvky a take muzeum panenek muselo byt moc hezke.

    OdpovědětVymazat
  4. Prachovské skály - krásné i humorné vzpomínky. Všude kolem viseli lezci i horolezci, a tak jsem si myslela, že tam nahoře se zaslouženě vyhřívají ti, co tam s námahou vyšplhali po laně. Ti se mají, mudrovala jsem cestou. Taky budete, ujistil mě pán v protisměru. Jo, a chlazené pivečko tam na nás nečeká? vtipkovali jsme, protože jsme mu nevěřili. A za půl hoďky už jsme shlíželi do kraje - nádherný pocit. Tak se mi tam v celém kraji líbilo. Prostě Ráj!
    A ráj zažíváme i my houbaři. Včera taška jedlých a taška barvících, to jsem ale byla spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, jezdíte na samá milá a zajímavá místa, krásné fotky!
    A to lesní nedělení - mňam, já tedy můžu houbičky i borůvky :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Paani, ale výletik ste mali fantastický, fotky su super a hlavne tie hríby, ach, to bola určite bašta :-)) Mery.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitka, a zaspievali ste si pesničku (:-Co bychom se báli na Prachovské skály.... -:), krásne fotky. Tento vikend ideme na huby, a som zvedavá či niečo nájdeme.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Stále je co objevovat i v té maličké neší zemi. Díky za tipy, i my jsme se právě vrátili z bloudění.

    OdpovědětVymazat