Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 12. července 2012

.... TROCHA HÁČKOVÁNÍ ...

Včera jsem při brouzdání po blozích narazila na skvělou háčkovanou houbičku na mytí, a protože tam byl i návod, tak jsem ji hned musela vyzkoušet. Problém byl pouze s přízí, protože většinou mám doma jen tenkou bavlnu a žádnou silnější přízi. Nakonec jsem tedy sáhla do svých zásob ručně předené vlny z českých chovů a tady je výsledek ... houbička z vlny, která působí i jako jemný peeling, ale nekouše : 



Popis je z tohoto úžasně inspirativního blogu http://szydelkomania.blogspot.cz/2012/07/super-myjka.html#comment-form

9 komentářů:

  1. Ahoj Jitko, houbičky se Ti krásně povedly. Tenhle blog mám taky moc ráda. Už jsem z něj využila spoustu předloh a na spoustu se ještě chystám.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, moc krásné houbičky... Tento blog také sleduji, je super.. :o) Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jitko,

    vypadá to fakt skvěle - dobrá práce.:-)
    Hezký den
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, houbičky se skvěle povedly. Také jsem vloni již jednu zkoušela. Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, houbicky jsou opravdu moc povedene. Zarazilo me, ze jsi pouzila vlnu, ja jsem si myslela, ze se to pak zplsti... Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, zplstí se to pouze v tom případě, že střídáš teplou a studenou vodu. Když si nastavím teplotu, která mi vyhovuje (v mém případě vlažnou), tak se nic nestane. Nakonec jsem tu houbičku vyždímala a nestalo se jí vůbec nic. Jen jsem si myslela, že bude trošičku drsnější a ona je úžasně jemňoučká.

      Vymazat
  6. Jitu,jsou krásné a zároveň praktické. Mám slabost pro přírodní materiál a tím, že jsi použila ovečkovou vlnu se pro mě staly tvé houbičky SUPROVÉ. Na návod jsem již také narazila, ale zatím jsem neměla odvahu je vyzkoušet.
    Pa pááá.

    OdpovědětVymazat
  7. Houbičky jsou krásné, ale nějak té návod vůbec nechápu, poradíte prosím.

    OdpovědětVymazat