Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 9. srpna 2012

... DALŠÍ DOKONČENÝ RESTÍK ...

Vloni jsem si ze starého vyšívaného prostěradla ušila závěs na velkou regálovou knihovnu a chtěla jsem si ušít ještě další na sousední menší ....  stále jsem to odkládala a odkládala až letos jsem si řekla: "Už dost lenošení!!!"  a pustila jsem se do práce. Během toho roku se mi podařilo "vyaukřit" další proutěný kufr (jeden mám už v obývacím pokoji), který jsem jen trochu vydrhla a "vykoupala", od jedné velice hodné  blogerky jsem dostala skvělé  krabice a za neuvěřitelnou cenu jsem si ještě nedávno "vyaukřila" krásnou  nostalgickou panenku. 


10 komentářů:

  1. Super-a teď je vše nádherně sladěno!!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Kostlivce ve skříni taky mám. Jituš jsi šikulka, celý koutek je čistě sladěný.

    OdpovědětVymazat
  3. ...a vykouzlila si kouzelný koutek, jemné zatíší!
    Moc hezké, Jitu.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jitko,
    hezký, sladěný koutek - blahopřiji k dokončení práce.
    Mně se spíš resty hromadí než aby ubývaly :-(
    Přeji hezké dny
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, krásny kútik, ja moje neresti odkladám na zimu.
    Prajem pekný večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný koutek, jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jitu.Aukro je studnice pokladů a ty jsi úspěšná lovkyně.Moc hezké zákoutí.Taky mám jednu panenku.Dostala jsem ji od své sestry a je to srdeční záležitost....Měj se moc dobře.Lena

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, to je krásný koutek, je u tebe útulno.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer Jitko,
    než jsem Vám stihla odpovědět ,někam se mi ztratil komentář.Každopádně Váš blog znám a chodím sem potěšit své oko.Někdy příště v Hostinném se budu opět těšit,Romana

    OdpovědětVymazat