Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 8. srpna 2012

KONEČNĚ HOTOVO ... HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Téměř před půl rokem jsem u Leničky "potkala" krásný čtverečkový vzoreček ..... určitě si pamatujete na krásně bílý romantický polštářek, který  uháčkovala. Pro mě ten vzoreček byla láska na první pohled :-D, ale abych se úplně neopičila, tak jsem si vymyslela, že si uháčkuju další deku nebo přehoz ... těch není nikdy dost. A protože nedokážu sedět u televize jen tak, to se mi chce brzy spát, tak jsem háčkovala a háčkovala  až jsem usoudila, že těch čtverečků je už dost (přesně 195 ks) a že už bych se mohla pustit do kompletace.  Nevím, jak to máte vy ostatní, ale to dokončování je vždycky HRŮZA a těch cancourků na zašití. No a včera večer  jsem dozašila poslední nitky a dnes jsem pro Vás nafotila výsledek. Rozměr deky je 174 x 142 cm a ukáčkovaná je z bavlněné příze SAFARI od Ariadne.



11 komentářů:

  1. Jituško, já nemám slov! To je tedy dílo! Obdivuji tvoji trpělivost, mě nebaví háčkovat pořád jedno a totéž...ale jak vidím, stojí to za to!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, to je NÁDHERA, smekám před tvojí šikovností a trpělivostí.. Krásný zbytek dne, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško deka je krásná. To je dílko, které zaslouží obdiv.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu...teda Tvoje DÍLO je neuvěřitelná krása a Tvoje trpělivost neskutečná...

    OdpovědětVymazat
  5. WOW - tak to je super dílko. Tak to bych asi neměla trpělivost. Jitu paráda ...

    OdpovědětVymazat
  6. To je teda velke dilo a moc hezke.Je videt ze mas trpelivost.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko,
    195 čtverečků to je pro mě úplně nepochopitelné číslo :-o
    Jsi fakt strašně trpělivá a šikovná , SMEKÁM !
    Přehoz je NÁDHERNÝ :-)
    Bohužel já nejsem tolik zručná , ani trpělivá ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, to je nádhera, muselo to dát neskutečně práce!!! Ale výsledek je naprosto luxusní, smekám má milá:-*
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  9. Mé milé, ze srdce Vám všem děkuji za milé komentáře a velice si jich vážím. Přeji Vám krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitu, 195 ??? To je neuvěřitelné. Smekám před takovou krásou a odhazuji klobouk v dáli.

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, nádherááá, nádherááá, skladam klobuk pred Tvojou trpezlivosťou :-)

    OdpovědětVymazat