Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 2. prosince 2012

ADVENT A DALŠÍ TVOŘENÍ ...

     Po dlouhé odmlce jsem tu konečně s novým příspěvkem. Nějak se nám trošku nečekaně zamotal život a tak nebylo moc chuti na nějaké tvoření a psaní. Ne, že bych nedělala vůbec nic, ale nešlo mi to od ruky tak, jak bych si sama přála.

.... dort, který jsem pekla k manželovým narozeninám  začátkem listopadu :-D (korpus byl tmavý s oříšky, krém karamelový, posypaný vlašskými ořechy v cukru a lístečky na ozdobu jsem vytvořila natřením rozpuštěné čokolády na listy růží, které jsem po zatuhnutí odstranila) ....
... podložky pod hrnečky jsem uháčkovala podle Jarušky ...
  
 ...  malá dekorace na stolek - tácek byl původně černý, tak jsem ho osmirkovala a natřela na bílo ... 
... konečně jsem se dokopala k ušití nových povlaků na polštářky a svému prvnímu kulaťáčku, který jsem obdivovala u spousty z Vás .. 
... adventní kalendář pro holky - stejný jako vloni, jen s jiným obsahem :-D. A náš skřítek dostal novou kamarádku ....

  .... adventní věnec, který zdobí stolek v obýváku ....

.... a druhý, který na domovních dveřích vítá návštěvy  ....

Ze srdce Vám všem přeji krásný a požehnaný adventní čas!!!!

8 komentářů:

  1. Jituško tak tě vítám zpět a přeji krásný první advent!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No teda ,nikdo nemuze rict ze jsi zahalela.Tolik krasnych veci a uz hezky vanocne ozdobene.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, připojuji s k Elle. Já jen nestačím koukat, co jsi toho zvládla a všechno moc pěkné. Líbí se mi hlavně všechny ty předvánoční dekorace. A dort bych si taky dala, přesně tyhle ingredience zbožňuji. Přeji ti příjemnější časy a hezké svátky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, moc dobře to znám, když něco nejde přesně podle představ, ale máš krásně nazdobeno a dort musel být ukrutně dobrý, klidný a pohodový advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, samé sladké a krásné kousky si tady vystavila. Tak ti moc přeju, aby se život zklidnil a trochu osladil i tobě!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata moc Vám děkuji za milá slovíčka, která mi pohladila dušičku a přeji Vám krásné a požehnané adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitusko, hm, to je krasy, moc me zaujal dort a uzasny napad s ruzovymi listy! U vas je krasne adventne. Preji same pekne dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, nádherné tvoření... Přeji krásné a pohodové Vánoce a šťastný nový rok... Jana

    OdpovědětVymazat